vandaag of morgen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaLara, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Klein, misschien beetje stom, vraagje:

Gister al roze ovu test. Vanmorgen en vanavond knal positieve ovulatietesten. We hebben vrijdag en gisteren gevreeën. Nu twijfel ik of we beter vanavond of morgenavond weer kunnen vrijen. Wat is jullie advies?

Bedankt alvast :)

2. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    beide :)

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Zou ook beide doen! Kansen optimaal benutten 😜

4. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Mijn advies is om morgen weer te vrijen. Volgens mijn gynecoloog is om de dag het beste, vaker mag maar maakt geen verschil. Ik had zaterdag een knaltest. Vanmorgen een echo gehad en het eiblaasjes was weg uit mijn eierstok. We hebben donderdagavond en Zaterdagavond gevreeën en advies van de gyn is om vanavond ook nog ff te klussen. Ik wens je veel klus plezier.

5. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Inderdaad, beide 😆

6. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Beide! Bij mij werkte om de dag niet, geen succes. Bij elke dag wel. Zolang er sprake is van gezond zaad kan dat prima!

7. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ben verbaasd dat jullie beide zeggen. Ik ben bang dat de kwaliteit van het zaad dan minder is. Niet? Ben 2x binnen de normale termijn zwanger geraakt dus geen reden om aan de zaadkwaliteit te twijfelen :D maar ik dacht dat de kwaliteit bij iedereen afnam als je het te vaak doet.

8. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger en wij hebben drie dagen voor de eisprong en een dag na de eisprong seks gehad...
    Alleen de dag van eisprong dus niet.
    Zie banner...

De bevruchting is dus hoogstwaarschijnlijk gebeurd met zaadjes van voor de eisprong.
    Zolang je niet weet of jullie verminderd vruchtbaar zijn zou ik lekker elke dag doen als jullie zin hebben.

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik twijfel ook altijd elke maand. Om de dag of om de twee dagen is beter voor de kwaliteit zeggen ze. Maar zolang jij het niet twee keer op een dag doet is er niet veel aan de hand.
    Wij krijgen volgende week de uitslag van zaadonderzoek. Nu toch nog maar even elke dag gezellig gemaakt afgelopen drie dagen. Daarvoor trouwens om de dag.

10. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Wat jij wil. In theorie zeggen ze om de dag of om de twee dagen. Maar zoals mardaisy al aangeeft werkt dat niet bij iedereen. Sperma kan tot 7 dagen overleven in de baarmoeder, maar dat is niet altijd het geval.

Ik zou zeggen, als je er zin in heb, gewoon beide dagen doen! :D Dit kan echt geen kwaad, ook niet voor de kwaliteit.

Deel Deze Pagina