Je hebt zo te horen uit eindelijk een echt goed winkeltje gevonden. Midden 90er jaren schoten dit soort winkeltjes als paddestoelen de grond uit daardoor zit er nog wel eens wat kaf tussen het koren. De echte goede ( zoals de laatste die je gevonden hebt) geven niet om geld en gaan er van uit dat jij, je als eventuele klant goed moet voelen. ALs je niets wilt kopen kunnen ze je in ieder geval veel leren over hun " produkten" en dat is voor de echte goede veel belangrijker dan het verkopen. Ik denk dat je juist als nuchtere dame ( sorry trut klinkt zo naar en ik denk dat het niet bij je past ) hier veel aan kunt hebben. Je vertrouwd niet volledig op de kracht van de steen, dus de steen voegd toe en is niet het middel... Snap je wat ik bedoel? Ik wens je heel veel goede kracht en hoop ook voor jou dat je droom uit mag komen.... Liefs Bianca
Ben benieuwd Smoek.... Ik heb er ook eentje gehad, maar ik werd daar echt super emotioneel van....en dat ben ik al genoeg van mezelf... Hubbie had bijna zijn koffers gepakt.... Heb hem dus maar weer snel afgedaan......
Zo heb ik gelopen bij een magnetiseur, om mijn darmen rustig te krijgen in eerste instantie. Hij heeft zoals hij het beschreef mijn hypofise weer aan de gang gebracht, raar maar waar die maand telde ik aan Mijn nicht was in rondje 13, 2 bezoekjes bij hem en ze had een positieve test. Hij word dus ook vergoed door bv het CZ. Enige wat ik moest doen was, 2 flessen water en 1 pak zigzag watten meenemen. Hij deed de rest, behoorlijk zweverig maar mij heeft het geholpen, darmen rustig beeb in de buik. En ik geloof ook niet in al die dingen en ben een nuchtere brabantse meid, maar inderdaad baad het niet dan schaadt het niet.
Idd die andere (de tuinen- andere winkeltje en het chineze winkeltje) hadden nou niet zoiets van ja klopt wat je zegt, dat vrouwtje van dat 2e winkeltje zei zelfs letterlijk en figuurlijk dat het onzin was om die stenen te wassen, en dat die ene steen kapot was (gebarsten, stukje eraf) dat maakte volgens haar helemaal niets uit ye right denk ik dan dat zijn dus de winkeltjes waar jij het over hebt .. Nee ben toch blij dat ik ondanks dat ik dus al zon steen had, de moeite heb genomen om naar die winkel te gaan gaf me idd een goed gevoel en legde me van alles en nog wat uit over van alles en nog wat . Ik hoop in ieder geval dat ik er wat aan zal hebben (aan die maansteen) en ach zo niet hij staat nog leuk ook aan die stoffen veter .dus ik snap precies wat je bedoelt meid, bedankt . @SandraK, dat begrijp ik meid als ik bij mij veranderingen waar zou nemen die niet goed zouden zijn zou ik em denk ik ook weer af doen, maar tot nog toe heb ik er een goed gevoel bij en dat zegt voor mij genoeg .succes meid @ mamalieske, Zo denk ik er ook over hoor, baadt het niet schaden doet het ook niet toch . Succes..
Vind het hartstikke interessant die verhalen over maanstenen. Heb er ook over gedacht om er eentje te kopen, maar ik weet niet waar. En bestellen via internet lijkt me niets, omdat ik wel goed advies wil hebben en ook graag iemand wil treffen die veel weet over de maansteen en die kan uittesten of de steen wel bij je past. Enig idee hoe ik zo'n winkel kan vinden ? Ik kan wel zoeken op internet of er een Tuinen-winkel of iets dergelijks in de buurt zit, maar daar zijn de reacties geloof ik niet erg positief over. Bestaat er een soort van "belangenvereniging" (weet even niet hoe ik het anders moet noemen ), waar met name goede gespecialeerde winkels / mensen bij aangesloten zijn ? Ben benieuwd naar jullie reacties en goede suggesties ! Groeten, Kenja
@ Kenja, Waar woon je? Er bestaan wel verenigingen voor alternatieve geneeskunde, maar of er ook een voor dat soort winkeltjes bestaat.. Ikke gaat eens zoeken... wie weet zit er een nieuw projectje voor mij in, het opzetten van zo'n vereniging Ik ken heel veel van de winkels over heel nederland, dus misschien kan ik je verder helpen. Lifs Bianca
hallo lieve mensen ik heb even een vraagje aan nieuwbegin (bianca) k heb ook een maansteen draag hem nu een maand ongeveer. heb hem besteld op internet dus zonder die testen of hij wel bij me past enzo.. in het begin is hij zeker 4 keer losgeraakt van de hanger die er ingeboord zit... toen heb ik m heel eigenwijs met secondenlijm en kit weer vast gemaakt .. had ik dit dus beter niet kunnen doen omdat dit een teken was dat ik deze steen niet moet dragen? of ? alvast bedankt liefs wiesje
die van mij komt niet bij onderstaande winkel vandaan, maar tis wel de winkel waarvan de vrouw me van alles en nogwat uitlegde (wat je hebt kunnen lezen)... misschien kun je die bellen en je vraag aan haar stellen, ongetwijfeld zal zij je kunnen vertellen hoe en wat... succes meid http://dehelendekracht.nl/
oja en ik draag m ook aan een zilveren ketting nu las ik van smoeki dat dat misschien ook niet zo goed is? en in het begin de eerst 2 weken zeg maar was ik totaal niet lekker heb m toen een dag of 2 afgedaan toen was het over.. daarna weer gaan dragen en geen last meer... wel ongeloofelijk pijn in mijn borsten gehad wat ik echt nog noooooooit heb gehad voor mijn ongi en heel erg menstruatie pijn echt heel heftig en het was ook 2 dagen te laat dus heb ik het idee dat hij wel wat doet eigenlijk... nu is het afwachten of hij het deze maand ook gedaan heeft en of hij dus wel bij mij past omdat hij van zn hangertje viel (wat ik als nuchtere doos dan weer uitlegde als .. ze hebben m niet goed vastgemaakt in die winkel) hoop dat je mijn verhaal nog snapt hihihih ... liefs wiesje
zilver zou ik niet weten meid, maar ik weet wel dat toen ik haar daar om vroeg dat ze zei dat het beter was om de steen niet aan mijn gouden ketting te hangen en gaf me dus die veter mee waar ik de steen aan moest hangen.... en tja er zullen ongetwijfeld stenen niet goed vastgemaakt zijn aan de hanger maar over het algemeen hoor en lees je dat als je steen eraf valt het zijn werk heeft gedaan... succes meid
Ja zou ook wel willen weten hoe dat met een zilveren ketting zit. Daar heb ik hem namelijk ook aan hangen!
Ik zoek een winkel in Apeldoorn. Maar ik zal eerst eens even op de genoemde link van smoekie kijken. Bedankt voor de reacties ! Maar kan zo'n maansteen geen kwaad doen ? Ik bedoel, als het werkt komen er dus "stralingen/energiestromen" vanaf. Hebben die enkel een gunstige werking ? Wat nou als je bijvoorbeeld toch zwanger blijkt te zijn, maar je weet het niet en gaat je plotseling een maansteen dragen ? Ik las namelijk net bij één van de voorgaande berichten dat het lichaam er best heftig op kan reageren: pijnlijke borsten, heftige menstruatie. We willen natuurlijk niet iets (lees: kindje) vroegtijdig uit het lichaam werken als gevolg van die maansteen. Groeten, Kenja
Hoi Wiesje, Zoveel verkoop punten zoveel verschilende meningen. Het idee achter stenen dragen is dat de steen een natuurlijke trilling afgeeft aan je lichaam. Omdat we allemaal uit trilling/energie bestaan gaat jouw energie meetrillen op de resonantie van de steen zeg maar ( shit wordt dit niet te?) De steen zou uit zichzelf aangeven of hij bij jouw hoort, of dat hij " leeg" is. Het los laten van een steen houdt idd meestal in dat hij " leeg" is, dat de trilling niet meer genoeg aanwezig is. De ene verkoper zal je adviseren hem " op te laden" in het licht van de volle maan, de andere zal aangeven dat hij niet op te laden is. Mij is geleerd en heb ik zelf ondervonden dat het los laten van een steen en dan toch verder dragen mij niet verder hielp. Gezien jij later wel " gevoel" kreeg bij de steen lijkt het mij dat de steen later wel werkte. Internet steentjes zijn vaak idd niet op jou " afgestemd" . Dat wil niet zeggen dat het niet ok is om ze via internet te bestellen. Ook al zijn we erg nuchter ( ik trouwens ook hoor, ik heb mij alleen erg in dit soort dingen verdiept om de zin en onzin eruit te kunnen halen zeg maar) eigenlijk hebben we allemaal de kracht in ons om te testen of een steen bij ons past. Zoals smoekie zelf voelde kwam de kracht om de hand wel of niet tegen te houden uit haarzelf. Net als het warme gevoel wat bengeltje had bij haar steen. Hou de steen in je handen en sluit je ogen, " vraag" aan de steen of je hem mag dragen en ervaar... ( ben stiekum nu heel benieuwd naar ervaringen) Ik leef naar het idee dat de natuur ons alle oplossingen KAN geven. Niet dat ik een geitenwolle sok of een enorme alternatievo ben,of me erg druk maak om elke vlieg die ik neer mep. Maar wel met het idee dat je lichaam je alle antwoorden kan verschaffen die je nodig hebt. Klinkt dit zweverig trouwens? Ik leef zeker met beide beentjes op de grond, want juist daar is veel te vinden.... Liefs Bianca
hoi nieuwbegin ben ik weer smoekie trouwens ook bedankt voor je reaktie heb je link al uitgebreid bekeken hoor.... nou ik heb de steen in mijn hand genomen en de vraag gesteld... wat er gebeurde snap ik weer niet maar hopelijk kan jij dat verklaren.... ik voelde me ineens totaal ontspannen zelfs een beetje lichtjes in mijn hoofd........ en ik kreeg 3 hele korte steekjes net prikjes in mijn rechter borst..... dat was wat ik voelde/ervaarde kan je daar iets mee? en opladen in maanlicht zei je nou dat heb ik iid gedaan en wel op het balkon in oostenrijk bij volle maan een hele nacht .. ook goed? en ik vind je eerder interesant dan geiten wollen sokken hooor ..... liefs wiesje
Wauw wat roept dit veel vragen op.... Het is idd een erg interessant onderwerp. Een zilvere ketting kan voorzover ik weet geen kwaad het gaat meer om edelmetalen als goud ed. Het winkeltje in zaamdam heeft mij eignelijk altijd de keus gegeven of ketting of het touwtje. Ik weet dat er in AMersfoort twee winkeltjes zitten. Eentje doet alleen maar in steentjes en is meer een soort van atelier Adres heb ik helaas niet, ik weet alleen dat die in de bossen zit. Het andere winkejte zit op de Noorderweirstraat of zoiets. Of ze beide ook de stenen teste weet ik niet. Stenen kunnen nooit kwaad doen. Wat ik weet is dat de maansteen juist ook tijdens de zwangerschap veel goed kan doen voor de vrucht. De heftige lichamelijke reacties kunnen toeval zijn, of zijn juist om je lichaam op te schonen. Belangrijk vind ik zelf als je, je er aan toegeeft dat je altijd goed op je eigen lichaam en de signale ervan blijft lette. Laat je niet gek maken door wat hier of ergens anders gezegd of geschreven wordt, luister naar je eigen lichaam. Zoals smoekie al schreef kan het ook nooit kwaad om de dame van het winkeltje waar zij geweest is te bellen. Ik denk dat ze dat absoluut niet erg vind. Liefs Bianca
Nou heb mijn steen ook maar eens in mijn hand genomen en me de vraag gesteld. Ik werd ook totaal ontspannen opeens en heb een soort brok in mijn keel. Geen idee wat dit inhoudt, ben wel erg benieuwd.
Ontspannen gevoel houdt naar mijn idee toch vaak in dat het ok is om de steen te dragen. Rechts is vrouwelijk/afhankelijk, dus steken in de rechter borst zou kunnen inhouden dat je lichaam zich aan het klaarmaken is. WAt niet wil zeggen dat je nu zwanger bent of snel zwanger zal worden, maar meer dat je lichaam zich aan het klaar maken is om dat te doen waar we voor geschapen zijn. De ene vrouw heeft daar langer voor nodig dan de andere vrouw. Brok in je keel, maakt mij nieuwsgierig... De maansteen zal bij jou misschien eerst wat ander werk verrichten. Naast een steen voor de voortpalnting is de maansteen ook een steen die op gevoels nivo werkt. Als jouw steen een brok in je keel geeft zal hij je eerst op gevoels nivo helpen om " op te ruimen". Ik wil jullie even bednaken voor deze reactie. Soms is het zo dat mensen gelijk hun hoofd op draaien en je voor weet nie wat uit maken als je aangeeft met dit soort onderwerpen bezig te zijn. Thanks voor de acceptatie. Liefs Bianca
He Bianca, Ik vind het helemaal niet raar wat jij doet. Ik vind het juist mooi dat er mensen zijn die verstand hebben van zulke mooie dingen. Ik studeer zelf Klassieke Homeopathie. Grappig dat winkeltje wat jij noemt in de bossen van Amersfoort daar heb ik mijn steen vandaan. Super leuk winkeltje, maar je krijg er geen advies ofzo en er wordt niet getest. Op de Noorderwierweg zit er nog 1 dat klopt en volgens mij testen ze daar wel. Ik moest er van de verkoper gewoon 1 uitzoeken die bij mij past en die ik mooi vond, dus dat heb ik gedaan. Dat van die brok in mijn keel en emoties kan wel kloppen, ben nog erg verdrietig van de MK die ik in november heb gehad! Hopelijk gaat de steen voor mij zijn werking ook doen. Daarnaast ben ik aan het Komkommerkruid geslagen. Dit is een bloesem van de bloesemtherapie. Dit schijnt heel goed te kunnen helpen om zwanger te worden. Woon jij ook in Amersfoort dan?