@Bianca, Leuk je antwoorden joh wordt steeds interessanter... en ach wat is zweverig? trouwens wat is dat gedoe over die geitenwollensokken? misschien draag ik wel geitenwollensokken...
Sorry als eerst even een correctie, ik had Amersfoort onthouden ipv Apeldoorn. In Apeldoorn zit een winkeltje op de Brinklaan ofzoiets. Het is wat lang geleden dat ik daar geweest ben, ik weet alleen dat ze er veel mooie sierraden haden. Ik weet niet zeker of ze stenen hebben en of ze die testen. @ smoekie.... Ach er is neit mis met geitenwollensoken hoor, lekker warm juist @ Irene, vervelend van de mk, ik ben van de week hier nieuw gekomen en heb(nog) niet allle verhalen gevolgt, daar wil ik een beetje ingroeien. Ik denk datd e maansteen eerst zou helpen om je weer wat kracht te geven. ALs hij nu afvalt is het misschien beter om een ander te kopen, zodat die meer zou helpen bij het zwanger worden. Neem je tijd om eerst weer wat kracht te vinden. Ik vind het ook een super topic worden en hoop dat ik jullie hier ook wat raad mee kan geven. Ik was al bang dat ik alleen maar vragen zou gaan stellen hier ipv ook andere te kunnen helpen. Ben zelf namelijk nooit echt op deze manier ( zoals ik er nu mee bezich ben) met zwanger worden bezig geweest en zit vol vragen. Ik vind eht onwijs kanp te lezen dat sommige van jullie al vele maanden verder zijn en toch zoveel moed houden om andere hier te steunen. Super Liefs Bianca
He Bianca, Wat doe jij dan eigenlijk precies voor werk, of doe je het niet voor je werk en is het puur interesse? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk!
Ja Bianca, dat is het mooie van deze site, de ene keer heb je wat te vragen de andere keer kan je een ander raad cq advies geven... en je steekt natuurlijk in de loop der tijd genoeg op van de ervaringen van andere.... in ieder geval bij deze welkom hier, en hoop in ieder geval van harte voor je dat het niet zo lang zal duren als bij menigeen onder ons... ik vond het in het begin allemaal even prachtig, toen even een tijdje niet omdat ik me aan bepaalde dingen begon te irriteren, dan is het duidelijk dat je er ff de stop uit moet trekken.... en ach nu weken later ben ik weer opgeladen en kijk ik gewoon over de dingen heen waar ik me aan irriteerde...dus ben ik er weer steeds vaker... en zo nu en dan (gebeurt niet vaak) open ikzelf een topic om het een en ander te laten weten.... liefs smoekie
Of het aan die maansteen ligt weet ik niet, tis in ieder geval wel heel toevallig dat ik nu dit keer voor het eerst sinds maanden totaal geen last heb van mijn borsten, voorheen deden ze vanaf de eisprong zo gruwelijk zeer tot mijn menstruatie er weer was, en dit keer tot op heden (klop klop) nog totaal nergens last van....
Ik was gister in net zo'n winkeltje als de tuinen,het heette alleen anders,en daar zag ik zo'n maansteen liggen.Ik wilde me eigenlijk laten informeren maar heb het toch maar niet gedaan.Weet niet waarom niet.
ik weet nu wel als je idd zo'n steen wil kun je die het beste kopen in zo'n winkeltje als waar ik het eerder over had... bij die winkels als "de tuinen" is er verder niemand die er echt verstand van heeft of jou vragen kan beantwoorden (doen er heel makkelijk over) en als je besluit zo'n steen te kopen is het toch leuk als er iemand serieus antwoord geeft toch... succes meid....
hoi ik heb ook zo maansteen, ik heb hem nu al 3 weken om. mar nu zit er een barst in en hij begint los te laten. groetjes missie
Haha,dan is het maar goed dat ik niks gevraagd heb!Ik dacht idd al dat dat meisje me misschien niks kon zeggen erover en wilde ook weer niet midden in de winkel beginnen over mij kinderwens (was beetje druk) @Missie:Ik heb gelezen dat hij dan niet bij je past!(Ja toch smoekie,heb jij toch eens gezegd he?)
ze zeggen dat als hij barst - dof wordt- vet wordt- af valt- dat hij dan zijn "werk" gedaan heeft.... en je weet of hij bij je past (zeggen ze) als ze hem testen... Ik moest volgens die vrouw de steen in mijn ene hand houden en dan de andere recht vooruit strekken, en dan zou zij proberen mijn hand naar beneden te duwen... dit lukte niet...bij een andere steen (die zij me gaf) lukte het wel, na het nog 2x te hebben herhaald, ik wilde kostte wat het kost mijn arm omhoog houden wat niet lukte had ik toch zoiets van wat raar zeg...al mijn kracht gooi ik erin om mijn arm omhoog te houden maar het lukte me niet (met die andere steen).... maar dat teste was wel bij een spirituele winkel hoor trouwens daar heb ik niet de steen gekocht maar zij zei wel dat ie bij me pastte (door die test) en probeerde me niet iets anders (lees andere maansteen) aan te smeren....
smoekie: maar hij heeft zijn werk gedaan, in wat voor zin bedoel jij dat. ik weet het niet zo goed wat heeft hij dan gedaan, neschien een gekke vraag meschien kan jij het uitlegen. groetjes missie
De maansteen zorgt ervoor dat o.a. je hormoonhuishuiding weer op het goeie niveau wordt gebracht. De steen kan gerust aan een zilveren ketting hangen aangezien zilver het metaal voor de maan staat. Goud staat voor de zon.
Zoals ik het begrepen hebt zorgt de steen er o.a voor dat je cyclus zich hersteld (voor zover deze in de war is) het helpt de vruchtbaarheid te bevorderen? Ik had zomaar ineens van de ene op de andere cyclus ontzettend veel last van mijn borsten echt niet normaal meer, maar het stomme is dat ik nu ik dat ding om mijn nek heb hangen zo spontaan als het gekomen is ook totaal geen last meer van mijn borsten heb niks heel raar of het nou toeval is of niet, ben er in ieder geval wel blij mee... en wat zijn werk doen betreft er zijn meiden (met een zwangerschapswens) die die steen hebben gekocht in de hoop dan wel zwanger te worden en vele ervaringen heb ik gelezen van vrouwen die idd zo'n steen uiteindelijk hebben gekocht of gekregen en dat die steen ineens dof werd of ging barsten of zelfs afviel en dat ze vroegen hoe dat kon, en dat je later een reactie van diezelfde persoon las dat ze zwanger was,....dat wordt er dan bedoeld met dat de steen zijn werk heeft gedaan (ze is zwanger geworden) en dan is de steen zijn kracht kwijt en heeft het "zijn werk gedaan"....en ach ik heb em om onder het mom van baat het niet schaden doet het ook niet... kheb in ieder geval geen last meer van mijn borsten en dat is me ook al veel waard... vanaf de eisprong mocht ie er niet eens meer naar kijken en deden ze al zeer als ik mijn bh aantrok...
Ik draag mijn maansteen nu 2 maanden en nou breken er stukjes af Moet ik nu een nieuwe kopen? Ivm zijn werking. Voel me namelijk erg prettig sinds ik die maansteen draag.
Mooi eigenlijk he...zo'n steen... Ik sliep altijd errug slecht......iemand raadde me aan om een rozekwarts te kopen en te dragen of naast mijn bed te leggen..... Vanaf die tijd sliep ik steeds beter....... Hij ligt er nu nog, maar is helemaal dof en er zit een barst middenin de steen...dus van binnen. Maar weghalen doe ik hem nooit meer....
Jah ik wil men steentje dus ook niet kwijt Sinds ik de steen heb ik minder moodswings, iedereen om me heen merkt het dat ik rustiger ben. Men mannetje werd af en toe compleet gek van me, maar nu niet meer Raar wat een simpele steen met je kan doen.
tja de een zegt dat het tussen je oren zit, de ander zweert heilig bij de werking van de steen, hoe het is is het en of het nou tussen mijn (onze) oren zit of niet, ik voel me er ook prettig bij en of het toeval is zal me eerlijk gezegd een worst zijn.... en als je steen barst je weet wat ze zeggen dan heeft ie zijn werking gedaan...misschien heeft ie lichamelijk iets "in orde" gemaakt of test je over 6 dgn wel positief... de tijd ( weekje) zal het leren meid...succes in ieder geval.. idd San, zo heb ik voor mijn moeder een Malachiet gekocht en of het daardoor komt dat ze 'snachts niet meer wakker wordt of dat ook dat tussen de oren zit, feit is dat ze goed slaapt en dat is het belangrijkste net als bij jou... liefs smoekie