hoi smoekie. voor dat ik de steen nog niet heb, heb ik heel veel last van mijn borsten en nu ik de steen draag niet meer. heel vijn dat ik er nu niet zo veel last van heb. groetjes missie
Ook ik draag nu al een week een mooi maansteentje, ik heb hem netjes laten uit pendelen. Alleen veel mag ze nog niet voor mij doen. Ben echt enorm chagie geweest afgelopen weekend. Ipv met mijn eisprong heb ik nu de maandelijkese bui van ruzie zoeken gehad.Hopen dat ik dat dus volgende week niet heb. De pijn in mijn buik van mijn menstruatie was ook zoals altijd erg heftig. Maar toch was de steen volgens de pendel ok voor mij. We zullen zien....
Heb nu sinds anderhalve week ofzo ook een maansteen. Alleen nu is mn ketting kapot gegaan En heb nog geen nieuwe kunnen kopen dus draag ik m maar in mn bh Ik zat mn trouwens net te bekijken en er is een scheur in gekomen.... Beetje jammer :x
dat er een scheur is gekomen is naar mijn idee alleen maar een goed teken, dan is hij zn werk aan het doen of hij heeft zn werk gedaan met betrekking je hormoonhuis houding Bij mij is hij ook gebarsten maar draag hem nog steeds en de barts gaat steeds verder. Mijn vorige ongi was eerder ja nog eerder en een stuk minder pijnlijk, en of het aan de maansteen ligt laat ik in het midden, maar was er al te blij mee na een jaar
ghehehehe zou mooi zijn over een weekie positief testen, maar daar ga ik niet vanuit. We zitten pas in ronde 3 Maar we wachten af. Lichamelijk voel ik me in ieder geval beter en daar ben ik al super blij mee. Of het tussen de oren zit? Ken mij ook niet schelen of dat wel of niet zo is Maar stel nou he je raakt zwanger he, moet je dan je maansteen afdoen? Of dan gewoon weer naar de winkel en advies vragen, ga namelijk in maart weer naar de beurs
hallo allemaal Wat heerlijk om te lezen dat jullie weer met de steentjes bezig zijn Ik zelf draag altijd een steen in iedergeval mij amethist ring en om mijn nek verschilt dit nog wel eens Ik heb ook een aantal ongeslepen stenen in huis. Ik heb heel veel gelezen over stenen en er een soort studie van gamaakt waardoor ik er nu heel veel over weet en jullie dus altijd met vragen naar me toe mogen komen ook als je wilt weten wat voor een steen er bij je past want er zijn meer stenen die de vruchtbaarheid bevorderen Ik kan tarot kaarten leggen en runen werpen en ja ik kan ook pendelen maar ben er voor het forum mee gestopt omdat het me te veel werd maar als het over de stenen gaat kan ik wat voor jullie betekeken Dus meiden/dames ik hoor het wel als jullie hulp nodig hebben. dikke kus pammy
Oke, dat zou erg fijn zijn. Merk er zelf nog niet zo heel veel van. Ik hoop dat ie zijn werk aan het doen is en dat ik over 14 dagen posi test
Heb vandaag een nieuwe maansteen gekocht Heb mijn vorige aan een collega gegeven omdat de steen beter bij haar paste dan bij mij dus er hangt er bij mij ook weer een om mijn nek
Ik heb net ook een maansteen gekocht en ik doe hem om en er komt gelijk een barst in. Hoe kan dat dan. En in het centrum van amersfoort zit ook een winkel die maanstenen verkoopt. www.tara-boeddha.nl
Hey meiden, Leuk om al die reacties over de maansteen te lezen! Ik heb zelf een week of 6 geleden een maansteen gekocht in een winkeltje waar ze allerlei soorten stenen verkopen. Ik had mijn steentje zelf uitgekozen, ik vond de vorm mooi en dit steentje sprak mij gewoon aan. Ik heb er een zilveren ketting bij gekocht (de dame zei zilver, want door goud geleidt de chemie van het steentje niet) en ben bijna huppelend naar huis gegaan met m'n steentje. Vanaf dat moment het steentje om mijn hals gedaan (lengte van ketting tussen de borsten, als het je lichaam maar raakt) en er verder niet meer zo op gelet. Ook ik ben absoluut niet bijgelovig maar ik geloof wel dat bepaalde voorwerpen een chemie kunnen afgeven en ik had al wat mooie verhalen gehoord, zoals bij een vriendin waarbij het steentje kapot ging en ze er een week later achterkwam dat ze zwanger was. Maar goed, ik ben me eigenlijk steeds beroerder gaan voelen, hangerig, moe, erg emo en sjaggie........dus ik heb een week geleden m'n steentje maar weer afgedaan. Ik ben weer fit, niet moe en voel me prima! Of dit door het steentje kwam weet ik dus niet, maar als ik me beter voel zonder steentje dan dus maar geen steentje. Ben benieuwd of anderen hier over kunnen meepraten.
De barst kan er in komen door verschillende dingen De steen past niet bij je of heeft zijn werk gedaan Dit hoeft niet te betekeken dat je zwanger bent maar dat ie een van zijn andere krachten heeft uitgevoerd Ik heb met mijn eerste maansteen ook een slechte ervaring gehad voelde me er echt ziek door Ik heb hem afgedaan en voelde me een stuk beter Ik ben toen rookkwarts gaan dragen deze bevorderd ook de vruchtbaarheid
Ik heb dezelfde klachten, chagie en ruzie makerig. Maar de steen doe ik niet af, hij is uit gependelt voor mij. Waarschijnlijk mag hij dus eerst juist de emoties " opruimen" voor mij. We zien wel...
Ik ben ook een maansteen gaan kopen. Ik las al die goede ervaringen hier en vond dat ik er ook maar eens aan moest beginnen. Ik snap alleen niet dat er voor een en dezelfde steen verschillende kleuren zijn, en als ik zo lees dan verschilt de prijs ook behoorlijk. Ik heb voor die van mij 9.99 betaald en hij is wit. Is dit normaal? Ik vond hem wel mooier als de rest ( deze waren bruin ) Ik heb hem ook nog niet om en ik weet ook nog niet wat ik er mee moet doen. Ik heb hem gekocht maar eigenlijk voelde ik me er niet zo fijn bij. Ik ben benieuwd wat jullie voor een antwoorden op mijn verhaal/vragen hebben.
Stel dat je zwanger bent en je draagt een maansteen, gaat hij dan altijd kapot? Of komen er dan altijd barstjes is? Of hoeft dit niet zo te zijn? Ben ik erg benieuwd naar!
Ja er zijn veel stenen met de zelfde naam in een andere kleur is geen probleem verder 10 euries is erg veel voor de steen de helft is mooier van prijs als je je niet goed voelt bij de steen dan zou ik een andere uitgaan zoeken in de winkel succes en de steen gaat 9 van de 10 keer stuk of krijgt een barst als hij zijn werk heeft gedaan
Ja meis...bij mij idem dito.....had ook het steentje zelf uitgezocht en niet laten pendelen enzo... Ik werd er nog gevoeliger van dan dat ik al ben van mezelf.... Ik reageer wel goed op rozekwarts, en als het goed is doet die ook iets met de vruchtbaarheid.... Wie weet? http://www.mineralen.be/esoterie/show.asp?esoterie=68
Ook rookkwarts helpt met de vruchtbaarheid trouwens.... http://www.starmanproductions.nl/edelstenen/edelstenenr.html
Zoals ik al eerder schreef dat er bij mij een barst in kwam toen ik hem net om had. ik heb hem vannacht ook om gehouden. Toen ik in bed lag kreeg ik een hele rare tinteling in me gezicht. en iedere keer een raar warm gevoel door me buik. het klinkt heel raar. En ik pieker nog al veel als ik in bed lig. maar me gedachten was helemaal leeg. ik was lekker ontspannen. of het nou door de maansteen kwam weet ik niet. Mijn maansteen koste 9.60 er waren er nog 3 van. En je had ze nog van 3.60 dat waren witten.
Houden jullie de steen 's nachts ook om? Is dat beter van wel of niet? Ik leg hem nu s' nachts onder mijn kussen maar weet dus niet of ik hem beter om kan houden!