de rookkwarts is idd ook een goede steen voor de vruchtbaarheid ik hem hem zonder zwanger te willen worden ook gedragen en voelde me echt heel erg goed onder je kussen kan ook als je slaapt is geen probleem en omhouden kan natuurlijk ook
Dragen jullie de maansteen ook 's nachts? Ik weet niet wat beter is. Ik had ergens gelezen dat ie ook wel onder je kussen kon dus dat doe ik nu, maar zou het beter zijn hem om te houden?
van wat ik weet kun je em omhouden of onder je kussen liggen mits je em wel af en toe afspoelt en oplaad? bij de mijne zit trouwens een heel klein barstje... t zal wel kijk volgende week wel voor een andere en dan toch maar eentje die vastgelijmd zit ipv waar een haakje in zit.....
een barstje erin is opzich helemaal niet erg de mijne had al een barst dat ik hem kocht maar vond hem gewoon super goed voelen draag hem sinds vanmiddag ook draag ik een rookkwarts armband en een rozekwarts en amethist armband mijn amethist ring draag ik altijd ik weet het veel stenen dragen is niet altijd goed maar voel me super happy dus waarom niet
nou hier nog zo iemand met ervaring..... had een maansten gekocht en omgehangen.......... in 1 week tijd 4 hevige migraine aanvallen en kwam er niet vanaf........ na goed nadenken van hoe kan dit nu... maansteen af gedaan en ja hoor na 1 dag was ik er van af............ dus voor mij geen maansteen meer
@ babyblues: Ik dacht dat jij inderdaad al zoiets geschreven had....voor mij ook geen steentje meer.....
ik heb sinds 2 maanden een maansteen.... eerste maand had ik niet eens in de gaten dat ik ongesteld werd, normaal gesproken moet ik het maximum toegestane aantal pijnstillers nemen anders trek ik het niet..... en normaal heb ik een cyclus van circa 31-33 dagen dus een eisprong rond dag 18 - 21, deze maand dus op dag 14 ! of het door de maansteen komt weet ik niet, ik hou hem lekker om....... ! verder geen klachten alleen heb ik enorm last van een jeukende tepel om gek van te worden !
he meiden, ik heb nu zo een maandje een maansteen om mn nek hangen, maar even een vraag aan jullie, hadden jullie ook zo een pijn tijdens je eisprong? vorige week vrijdag had in mn eisprong en kreeg savonds in ene zo een buikpijn..