Hoevéél fruit en groenten mag je per dag geven?

Discussion in 'Voeding' started by Jucade, Oct 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin eet (met gemak) een VIA beker vol fruit op (=2 a 2 1/2 stuks gepureerd fruit) of n VIA beker vol groenten/aardappels en vlees. Krijgt hij zo niet te veel binnen qua vitamines? of maakt t niet uit hoeveel fruit je geeft. Ik heb t idee dat ie soms nóg wel meer lust.. Justin drinkt niet goed uit de fles (flesvoeding) dus wil ik evt wel ietsje meer gaan geven..

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :(

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb geen idee wat een VIA beker is, maar Mitchell eet altijd 2 stuks fruit, soms nog met een koek erdoor. Verder eet hij een heel potje warm eten (is dit vergelijkbaar?). Ik denk niet dat zo'n kleintje zich gemakkelijk kan overeten. En een teveel aan vitaminen via groeten en fruit ontstaat ook niet zo gemakkelijk denk ik. Een overdosis wordt eerder genomen via vitaminenpillen.

Wat is zijn schema op een dag?

4. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Ik heb geen idee eigenlijk.

Maar is het een idee om wat fruit te mengen met melk? Zodat hij wat meer melk binnenkrijgt, en niet meer fruit....
    Of laat hij zich niet foppen?

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Je kan nooit te veel fruit binnen krijgen. Als er te eel vit. binnenkomen plast ie het wel weer uit.

Eliza die eet ook erg veel warm eten en fruit, ook veel brood al vanaf toen ze een maand of 8 was (2 stukjes brood, 1 aardappel met groente, en 2 stuks fruit.)
    Als het geen gekke dingen zijn laat maar lekker eten, de flesvoedingen komen binnenkort te vervallen.
    Hij moet ook leren om met de pot mee te eten, de ene is nou eenmaal wat sneller dan een ander

Share This Page