overstap hero standaard 1 naar nutrilon pepti

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door zwanger372015, 30 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger372015

28 mei 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met mijn zoontje zins de geboorte al aan het tobben met Z'n voeding.

In het Ziekenhuis kreeg ik hero aangeboden en heb dit aangehouden.
    Al snel ging hij veel spugen en kreeg hij laat van buikkrampen.
    Ik moest toen sabsimplex gaan gebruiken en een halve schep johannes broodpitmeel.

In het begin ging dit goed maar na een week begon hij heel hard te krijzen als hij ontlasting kreeg, hij is tijdens de voeding heel onrustig en onderstreepte zich veel, ook begon hij weer te spugen alleen was nu maagzuur en geen voeding.

Nu heb ik via de huisarts nutrilon pepti 1.

Normaal dronk hij 5x 150 cm met 5 schepen.
    Hij is 5.6 kilo dus mocht van het consultatiebureau de voeding ophogen Alleen heeft hij hier geen behoefte aan. Soms alleen de laatste fles fles dan drink die 180.

Nu ik die pepti gebruik heb ik de hoeveelheid hier boven aangehouden.
    Maar laat hij standaard 70 á 80 cm per voeding in de fles zitten. Ik krijg het er niet in.
    Ook laat hij elke x de fles los dat die niet meer vacuüm zuigt.
    Ik heb het idee dat hij het niet lekker vind.
    Of kan het een andere rreden hebben want hij meld zich niet eerder voor de voeding dus dan krijgt hij wel genoeg binnen.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Sommige kindjes willen extra drinken uit pijn, dus willen drinken om pijn te verzachten.

Sommige kindjes vinden pepti, in het begin, niet zo lekker en drinken daardoor minder.

Geef je nog steeds sab simplex en jbpm?
    Sab simplex heeft als werking lucht binden. Als je de fles juist klaar maakt, op de juiste manier geeft en de juiste fles hebt is het overbodig.
    Fles kaarmaken;
    1/2 heet water, net van de kook af. Voeding toevoegen en met een vork rustig reren. 1/2 koud kraanwater toevoegen en nogmaals roeren.
    Juiste houding;
    Kindje zo rechtop mogelijk en fles zo horizontaal mogelijk, zonder lucht in de speen.
    Juiste fles;
    Elke voeding hoort 15 tot 20 minuten te duren. Speen volledig in de mond van je kindje. Ik vind zelf de dr browns fles erg fijn.

Is vacuum loslaten eerder een probleem geweest? Heb je op spruw nagekeken?

Geef je pure jbpm of nutriton?
    Volg je de leefregels voor reflux op?

Deel Deze Pagina