Hallo, Ik vroeg me af wanneer jullie zijn overgestapt van maat 2 naar maat 3 van de pampers? Met welk gewicht bedoel ik dan. Zoon weegt nu 5400 gram. Ik kan namelijk pampers pakken maat 2 en 3 aankomen voor 4 euro per pak. Nu twijfel ik zal ik maat 2 erbij doen of niet?
Hier een zoontje van nu ong 5700 gram. De New baby 2 past die van ons nog wel, maar koop geen nieuwe meer in maat 2, maar ga over naar maat 3. De new baby 2 en baby dry 2 verschillen ook nog vind ik. Baby dry valt veel kleiner dan de new baby.
kijkeven op marktplaats...vraagprijs is vaak aan de hoge kant maar de adverteerders moeten er vanaf meestal omdat het over is of kindje die allergisch is. Ik heb zo ook een partij van 50 stuks zwitsal voor 50 euro. 50 stuks is megaveel maar er zit vanalles tussen, ook de luxere dingen zoals de slaapzacht lijn e.d. kwestie van verkeerd gekocht.
Ik meende ook met een kilo of 5 dat wij over gingen. En met 7 kilo naar maat 4, ofzo. Vaak zit er een flinke overlap in gewicht en merk je dat de pampers voor de nacht nogal vol zitten. Dan ging ik langzaam over of van 3 naar 4 heb ik nog een hele tijd 3 gebruikt overdag en de 4 al snachts.
Hier ruim 6,5 kilo en past makkelijk maat 2. Vorige week heb ik bij kruidvat nog 3 midpakken gehaald voor 6,50 per stuk in maat 2.
echt waar?? Valt kruidvat zo ruim dan>? Hier een knul van 5260 en zat er aan te denken om vanacht maar maat 3 (kruidvat) om te gaan binden, hij begint snachts door te lekken met de pampers....
Ik denk dat Bellerose de pampers bedoeld? mijn ervaring is dat kruidvat klein valt tegenover pampers. Zoon heeft maat 3 gedragen om te proberen van het kruidvat merk maar t is een prop tussen zijn beentjes, de zijkant is open met gevolg elke keer lekken. Nee kruidvat maat 3 is te groot. hij weegt nu 5500 gram. Misschien snachts eenkeer verschonen?
Ik probeer juist te voorkomen dat ik snachts moet verschonen Maar misschien was ik enit helemaal duidelijk, ik gebruik nu nog maat 2 newborn van pampers. Die is voor overdag ok, (mits zijn romper niet te strak zit) maar snachts dus niet meer. Vandaar dat ik over wil stappen naar maat 3 van kruidvat (en als het pak newborn leeg is, overdag ook) Vanacht gedaan, en ging prima! Dus verbaas me er over, dat kindjes die zwaarder zijn dan mijn mannetje, die luiers niet passen.... En marktplaats is inderdaad een goeie, je moet alleen wel regelmatig kijken, want aanbod wisselt sterk. Heb zelf ook mijn luiers maat 1 verkocht op die manier, was op dat moment de enige! (en binnen een dag weg )