Geen fles willen drinken bij een bepaald persoon, hoe kan dit??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjaam, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik zit echt met mijn handen in het haar.
    Mijn dochtertje vertikt het om bij mijn zus de fles te drinken.
    Echt brullen tot aan het kokhalzen toe.
    We hebben al van alles geprobeerd:
    Ik haar uit bed halen en geven aan mijn zus en erbij blijven.
    Of zelf achter aan tafel gaan zitten zodat ze me niet ziet.
    Of echt helemaal weg zij.
    Of mijn zus haar uit bed halen en dat ze mij niet ziet, maar dat ik wel gewoon in huis ben.
    Maar het is ons nog niet gelukt dat ze de fles bij mijn zus drinkt.
    En we proberen het toch al zeker 2 maanden ongeveer 1x per week.

Hoe kan dit? Lijflucht?????
    Wat kan ik hieraan doen. Ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om haar zo onwijs overstuur te laten zijn.
    Bij andere mensen drinkt ze wel gewoon de fles, ook al kent ze die niet heel erg goed.

Wie kan me helpen????

ps mijn zus wil namelijk graag oppassen, maar wil zo echt niet weg.

2. Skye

Skye Niet meer actief

Jeetje, dat is apart en bovenal ook heel vervelend. Als je het al zolang aan het proberen bent, dan geef ik je weinig kans dat het binnenkort wel gaat lukken. Verder is ze wel gewoon vrolijk naar je zus (lachen enzo?)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zal het even laten rusten. even niet je zus de fles laten geven. mag ze wel verder bij je kindje in de buurt zijn? optillen, knuffelen enz? mag een ander wel de fles geven? vind je kindje dat wel best dan? Maar ik zou het niet opdringen misschien dat ie dat ook wel voelt. ik begrijp dat ze graag op wil passen maar zo kan dat niet lukken lijkt me. probeer het over een poosje nog eens.

4. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Lachen doet ze wel, als ze maar bij mij zit ofzo. Zodra ze op schoot gezet wordt bij mijn zus gaat ze huilen...

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie had dit vroeger ook maar vooral bij mannen, die hadden een te luide stem. mss is het dat? wat je ook eens kan proberen is je zus een tshirt of trui van jou aan te laten doen. dan ruikt je babytje jou en zal ze zich sneller op haar gemak voelen...

jamie wou van niemand een avond fles hebben, alleen van mama en papa. anders ging hij niet op en ging hij ook niet slapen. overdag maakte het hem niets uit...

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    kindje in bedje laten liggen/in de wipstoel en dan je zus de fles laten geven? En zo opbouwen?

Of bij jou op schoot, je zus de fles geven, tussen jullie in, je zus de fles geven, bij je zus op schoot, de fles geven...
    Of al drinkend overgeven aan je zus?

7. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
  8. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan /wil ze het niet zelf vasthouden ?misschien kan je een met hand vaten of een antilek gaan proberen?

9. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    nee, bij andere mensen drinkt ze ook uit de fles. Ze drinkt nog niet uit een andere beker, dus dat is het niet.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heeft je zus een andere haarkleur? Iets bijzonders aan haar uiterlijk? (piercings, moedervlekken, beugel?).

Draagt ze parfum? Ik weet dat mijn dochter daar totaaal niet tegen kon en ook zo ging brullen bij mensen die een te sterke lucht op hadden (kan ik zelf ook slecht tegen).
    Of heeft ze altijd koude handen?:D

Maar vervelend zeg. :(

11. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Mijn zus verzorgd paarden en daar ruikt ze ook vaak naar. En ze heeft wel een specifieke lijflucht ja(niet dat ze onwijs sinkt ofzo hoor ). Zou dat het kunnen zijn

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dat zou het zeker kunnen zijn! Misschien een keer proberen als ze niet naar de paarden is geweest? (tip om het even te laten rusten is ook een goeie trouwens)
    Hoe voelt je zus zich erbij? kan me namelijk voorstellen dat het voor haar ook steeds ´spannender´ wordt en dat ze er gespannen van wordt...
    Geef het tijd, over een tijdje is het misschien heel anders.

groetjes
    Amber

13. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Bedankt voor de tips. Ik ga het denk maar even zo laten.
    Gr

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oef, arm kind. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik het fijn zou vinden om bij iemand op schoot te zitten die naar paarden ruikt en ook nog een "specifieke" lijflucht heeft. :$ Ik zou toch zo diplomatiek mogelijk vragen of je zusje voortaan voordat ze naar jullie toekomt even goed fris wil douchen.....;)

Deel Deze Pagina