als lucas op zijn buik ligt doet hij vaak zijn armpjes gestrekt op zij in de lucht en zijn voetjes van de grond en zijn hoofdje houd hij omhoog. net alsof hij aan het vliegen is zeg maar. het consultatie bureau zei dat dat best zwaar is voor hem dus moesten wij steeds zijn handjes naar voren leggen dat hij zeg maar gewoon weer op zijn elleboogjes staat. maar dat heeft dus geen zin want een paar tellen later doet hij ze weer opzij en houd hij ze weer in de lucht. ook als ik hem oppak houd hij ook vaak zijn rechter armpje helemaal gestrekt naar achter. doen/deden jullie babytjes dat ook. liefs diane
Ja Elian doet nou ook sinds een week of 2. Ik zeg altijd maar tegen hem: hey superman, vlieg je weer? Ik geloof niet dat het zou werken om Elian zijn armpjes terug te zetten, ja voor 1 seconde ofzo. Als hij moe wordt dan legt hij vanzelf zijn koppie even neer. Je kunt je kind toch nog niet uitleggen dat dat niet kan. Lekker laten gaan.
Hier nog 1,renske begon daar mee toen ze een maand of 7 was en die doet het nog steeds!Echt grappig gezicht...
oh das mooi ik dacht ff dat er michien iets met zijn armpje was. doen jullie kindjes het ook als je hun bij je houd. dat hij zijn armpje dan helemaal naar achter houd? liefs diane
Nora vliegt ook agf en toe, hahah. Tsja terugleggen werkt niet hihi ze doet het toch zo weer. Gewoon hun gang laten gaan, als ze moe worden dan leggen ze t hoofdje en/of armpjes wel neer hoor
Volgens mij was dit een normale fase, het vliegtuigje, hihi! Zoë deed het inderdaad ook en ook het als je haar optilde de armpjes naar achter strekken. nu nog houdt ze zich niet echt aan me vast ofzo en er is niets mis met haar, hihi! twinny
Ja hoor hier nog één, Rick doet het vanaf dat ie een maand of 4 was! Wij roepen altijd; ramen en deuren dicht! Anders vliegt Rick weg! Hahaha grappig zeg, ik dacht dat wij de enigen waren. liefs Anita
Hier ook een een vlieger (op de grond weliswaar, in de lucht doet ie zn armen niet naar achteren). Thomas Cook noemen we hem dan!
Hier ook hoor, raar van het CB.... Als hij er zelf moe van wordt geeft hij dat zelf toch wel aan? Ik denk dat het juist een goede oefening is om alle spieren sterker te maken in de rug. Hij doet het al heeel lang, maar sinds een week heeft hij dus ook ontdekt dat je op handen n knieen kan zitten. Dus hij wordt er wel sterker van!
Hier ook vliegen hoor.. Ben t met appelsientje eens, gewoon lekker laten doen. kan me niet voorstellen dat het kwaad kan. Heb zelf het idee dat ze er juist sterker van wordt. Probeer het zelf maar eens, hartstikke zwaar!