hallo, even n vraag , mijn zoontje heeft waarschijnlijk kma, en verborgen reflux,hij gebruikt nu nutrilon pepti,3 wkj en voor reflux indikken en retidantine, met relfux gaat op dit moment beter,alleen komen de klachten van de kma weer terug,teminste dat denk ik,weer moeizame ontlasting veel krampen,uitslag huilen na de fles en tijdens de fles,moeilijk slapen ,en veel winden laten,veel overstreken,hadden we er bijna uit,door fisio,en het ging zo goed,we zijn weer terug bij af,wij lopen bij de k a ,daar kan ik pas 16 april terecht ,zo langnou dat houden we nooit vol,zo zielig,zou pepti niet genoeg zijn?of zou er wat anders zijn?
Als het eerst beter gaat met pepti en dan opeens niet meer, betekent dat dat je zwaardere dieetvoeding nodighebt (Neocate of nutramigen). Dat was bij mijn dochter ook het geval Direct naar de dokter bellen en vragen voor een nieuw voorschrift dus.
ja heb ik gedaan,ja zei ze dokter vmoest hem eerst zien 16 april,zo lang kun jetoch niet wachten.vandaag poep hij weer 4 keer, normaal nooit,raar.morgen belt de verpleegkunige me weer ,moet ik maar weer voorleggen,
Kan het ook niet zo zijn dat de nutriton het poepen vergoelijkt en krampen veroorzaakt? Toen wij stopten met de comfort en nutriton was het al een ander kind! Nu gebruiken we pepti en gaat het nog beter. De tweede week ging het minder spuugde weer veel meer en was weer een stuk onrustiger maar dat gaat nu weer beter. Maar als het daar niet aan ligt idd andere voeding proberen! Kan je geen telefonische afspraak krijgen?