Wat is dit

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Belly34, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Sorry hoor maar ik zit er even helemaal doorheen(ook omdat ik zelf niet lekker ben) Maar mijn dochter is nu al een paar dagen van haar stuk.
    Eet slechter, huilt en zit maar in haar gezicht te wrijven en slapen gaat ook wat rommeliger.En ze kauwt op haar vingers en spenen.
    Vanmorgen haar gewoon net zoals gewoonlijk een fles aangeboden en die wilde ze niet, toen ben ik haar maar aankleden en wassen en daarna nogmaals geprobeerd een fles te geven, hier dronk ze maar 60 van op en begon weer te huilen en heb haar lekker in bed gelegt. Tussendoor ligt ze wel eens even een huil te geven.
    Ik weet dat het niet heel erg is wanneer ze even wat minder drinken, maar ze krijgt als ik het over de hele dag bekijk genoeg binnen ( 700-800)
    Maar ik vind het gewoon lastig,en dan zou ik het wel fijn vinden wanneer ze kan praten hoor.
    Maar er gaat dan van alles door je hoofd, moet ik dan een fles laten vervallen, zodat ze dan 4 van 210 gaat krijgen, en dan drinkt ze misschien de eerst fles wel weer goed. En dan denk je weer,ja maar als ze die niet allemaal leegdrinkt, krijgt ze dan wel genoeg om te groeien enz.
    Ik heb gelukkig nooit gezegt dat opvoeden makkelijk zal zijn,want elke keer dan loop je wel tegen iets op.
    Maar kunnen jullie misschien iets uit mijn verhaal halen en wat tips geven.
    Bedankt alvast, en ik zal vandaag weer tussendoor kijken of er een reactie is.

Groetjes Desiree

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Desiree,

Het kan zijn dat je kindje last krijgt van doorkomende tandjes, je ziet vaak dat kindjes dan op van alles gaan sabbelen en bijten, ook komt het dan veel voor dat ze minder drinken, kindjes kwijlen dan ook wat meer. Ik zou in dit geval nog niet overgaan op 4 voedingen en wachten tot je kindje weer wat beter in haar vel zit.

Groetjes Eveline

Groetjes Eveline

Deel Deze Pagina