nestle goede start

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mama2011, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

    mama2011 Niet meer actief

    hallo,

    wie heeft er ervaring met nestle goede start 1?
    ons zoontje is nu 5 weken maar nog erg last van krampjes, nu hoor je vaak dat nestle goede start zachter voor het buikje is. zou dit ook zo zijn of zou het een fabeltje zijn? hij krijgt nu friso 1.
     
  2. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb het een week geprobeerd en hier was het geen succes dus we zijn weer terug op de nutrilon
     
  3. xnancex1

    xnancex1 Actief lid

    20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik ben van de nutrilon afgestapt en over op de nestle groeie start1. m`n dochter kreeg veel krampjes van de nutrilon en op slot dronk ze de flesjes niet meer leeg! we merkten al meteen verschil toen we overstapte! de flesjes dronk ze langzaamaan weer leeg en gaat nu als een trein! en ook de krampjes zijn een stuk minder! ik ben er wel blij mee.
     
  4. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou ik denk niet dat dat iets is wat je vaak hoort.
    Het merk is nog maar net op de markt, dus ALS je al zoiets gehoord hebt, dan komt dat regelrecht uit een reclamepraatje.
    Fabeltje dus.

    Wat wel kan helpen bij extreme kramp is hypoallergene voeding, maar dan kun je gewoon huismerk kopen, nergens voor nodig om een duur merk te nemen. Het poeder wat er in zit is in principe toch vrijwel hetzelfde.
     
  5. Jo77

    Jo77 Actief lid

    13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Ik heb het in je andere topic ook al geadviseerd, maar je kan het altijd eens proberen die goede start. Mijn dochter (5 maanden) drinkt sinds een week ook deze voeding en tot nu toe ben ik er tevreden over, ze drinkt de flessen nu weer goed op en laat minder staan dan anders. Maar goed, dat is het probleem van jouw zoontje niet, hij heeft krampje schreef je. Hij is ook nog maar 5 weken, en krampjes komen veel voor de eerste weken. Dus ik zou ook niet te vaak van voeding wisselen en gewoon het even de tijd geven om die voeding te proberen (meestal wordt geadviseerd een nieuwe voeding zo'n 2 weken uit te proberen).
     
  6. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Nestle groeie start HA1 had eerst een andere naam Nestle NAN HA1, mijn dochter kreeg het in 2007 al. Het merk Nestle bestaat ook al heel lang, maar is in Frankrijk/Belgie veel bekender/groter dan hier.

    Mijn zoontje is ook begonnen met Nestle NAN HA1, maar het werd toen ineens Nestle groeie start HA1 en er kwam een gewone variant. Mijn zoontje is net over op Groeie start 2.

    Ik vind het hele fijne voeding en mijn kinderen hebben weinig last gehad van krampjes , het ene kind heeft er weinig last van en het andere kind veel.
     

Deel Deze Pagina