Hallo allemaal... Nou ik ga t toch maar eens vragen.. want we weten niet zo goed meer wat we er mee aan moeten! Mijn zoontje is 3 jaar, schat van een jochie, behalve als t om zn vader gaat... tenminste als ik ook in de buurt ben! Als ik er niet ben gaat het prima, maar zodra ik er ben is alles, aar dan ook alles "MAMA" . Hij mag m niet naar bed brengen, niet zn schoenen aan, geen kus geven, enz enz Wij gaan hier niet in mee, maar is soms wel lastig! je hebt hoe dan ook een hok met herrie... Hij doet t niet altijd, overdag gaat t wel.. dan wil ie juist met papa spelen, bouwen, fietsen enz.. maar als t om de verzorging gaat( douchen, aankleden, wc, schoenen, snot, eten enz) dan wil hij alleen maar mij! Maar voor mij is dit wel zwaarder.. aangezien ik 30+ zwanger ben.. zal straks ook moeten! We doen t echt samen, en er is verder niets gebeurt.. hij heeft t altijd wel gehad maar niet zo erg! hij gaat gewoon bijna spugen van hysterie als mn man t toch doet.. Ik doe t dan ook echt niet hor! Maar er is hoe dan ook stress.. als ik t doe is t zwaar ivm mn zwangerschap. Als ik t niet doe is t stress omdat hij hysterisch word.. Mn man heeft heeeeeel veeeel geduld, maar zie dat hij steeds verdrietiger word! en dat zegt ie ook... hij wil soms niet eens thuiskomen omdat ie dan hartelijk onthaald word om vervolgens niets te mogen doen... Die keine vliegt m wel altijd in zn armen.. maar daarna is t weer mama.. behalve voor ravotten! is erg vermoeiend en ook verdrietig! Mn man is superlief,,, Heeft iemand hier tips voor? Groetjes Angel
Mijn zoontje had dat ook heel erg. Wij zijn op een gegeven moment om en om hem naar bed gaan brengen. De ene avond mama en de andere avond papa. Was eerst ook drama, maar later accepteerde hij het toch. Toen ik zwanger was kon ik helemaal niet veel meer en moets manlief steeds meer overnemen. Aan het eind was het papa voor en papa na en was het bijna omgekeerd, ook pijnlijk voor mama En idd, als mama er niet was was er niets aan de hand... Ik denk toch maar vol blijven houden..
Jahoor hier ook hoor, maar ik heb zoiets het gaat wel weer over en straks is het misschien wel omgedraaid. We maken zoveel fases mee, en alles komt goed. hihi Maar begrijp wel dat je man er verdrietig van wordt, mijn man vind het ook niet leuk,maar je kan je kind met niks dwingen.