Bijna 28 maanden. Ik ben zwanger van haar broertje dus het werd tijd. Ze heeft nu een Gulliverbed van de IKEA en het ging eigenlijk meteen prima, alleen de eerste avond is papa er bij gebleven tot ze sliep. Ze is vorige week naar haar nieuwe kamer verhuisd en dit is nu gewoon haar kamer, aan de babykamer denkt ze niet eens meer. Ze komt er niet zelf uit, roept gewoon als ze wakker is. Ze slaapt ook nog in een slaapzak, onder een dekbed wil ze nog niet.
Mijn prutske was 2 jaar en 3maand bij ons thuis verandert naar een peuterbedje maar bij haar papa zou ze er al in ligge van 1 jaar en 7 maand . Ze is er ook zelf nog niet aleen uitgekropen ze roept altijd eerst tot ik of mijn vriend zegt dat ze mag komen. Ze slaapt er ook vele beter in dan in haar babybedje . ze heeft ook niets aan haar bed hangen moest ze er uit vallen )
Mijn dochtertje begon in het ledikant te klimmen, dus net voordat ze 2 jaar werd hebben wij een meegroeibed gekocht en wel een uitval rekje er naast gedaan,want de eerst avond was ze eruit gevallen en dat vonden we niet echt prettig. Maar ze slaapt er goed in en heeft er ook geen probleem van gemaakt. En tja als je dan zo dat bed ziet staan,dan besef je wel dat ze groot worden hoor hihi.