Hoi,wil graag wat advies van mensen,heb iui-d behandeling gehad,nu een week geleden en vraag me af of het wel normaal is dat ik niks voel en merk?echt geen enkel klein symptoompje!andere keren dacht ik zwanger te zijn,elk symptoom had ik,nu voel ik werkelijk niets nada noppes!wie was er zwanger na iui en merkte ook niets?
Ik ben twee keer zwanger geworden middels iui. De eerste keer voelde ik vrijwel niets tot 13 dpo en de tweede keer voelde ik van alles al vanaf 3 dpo. Verder ben ik heel erg vaak niet zwanger geworden van iui en ook die cycli varieerden enorm in de mate waarin ik wat voelde. Sommige maanden voelde ik echt van alles en dacht ik, hmmm misschien... en andere maanden voelde ik juist helemaal niets en dacht ik, hmmm misschien... . Dus mijn conclusie is dat het allemaal niet zoveel zegt. Piet Paulusma zou zeggen ' het kan vriezen of het kan dooien' . Succes, ik duim voor je!
Wel of geen symptomen hebben zegt helemaal niets! Zelfs meiden die zwanger zijn, al dan niet mbv MMM, hebben soms nog geen enkel symptoom als ze toch positief testen......het is dus gewoon wachten, meid...en dat duurt zooooo lang, hè. Sterkte!
Wachten duurt zeker lang,hoewel de twee weken tussen de pogingen dus na de 1ste dag menstruatie gaan wel altijd snel,bedankt voor je antwoord!