overstap nutrilon omneo 1 naar standaard 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Dames,

    Ik ben gistern overgestapt van nutrilon omneo 1 naar standaard nutrilon 2. Maar nu heeft ze dus gisteren niet gepoept (normaal gaat ze 2 keer per dag) en loopt wel te persen. Ze eet ook al 5 weken fruithapje en groentenhapje en daar had ze absoluut geen problemen mee. Dus dacht ik dat ik over kon stappen naar standaard. Hadden jullie dit ook in het begin?
     
  2. ingie

    ingie Bekend lid

    8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ik gebruik ook omneo 1 en ben van plan om gewoon door te gaan met de omneo. bevalt me goed. waarom overgaan naar een andere?
     
  3. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ik ben van de week ook overgegaan van omneo 1 naar omneo 2!

    Liefs
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Omdat hier omneo 2 bijna niet te krijgen is! Dus ben ik overgestapt! Maar het was gelukkig maar 1 dag dat ze niet heeft gepoept. Ze heeft gisteren 2 volle luiers gedaan en vandaag ook al 2! Dus het gaat de goede kant op!
    Maar ook omdat ze nu toch van alles gaan eten, en lijkt het me dat de omneo niet meer nodig is. Want ze kan nu van alles verstopt raken.
     
  5. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Ik ben overgegaan van Omneo naar Standaard 2. Idd gaan ze van alles eten, inclusief voedsel dat de darmen stimuleerd, dus ik vind de Omneo nu overbodig worden. Ze heeft een paar dagen keutels gehad, maar daarna ging het poepen weer prima..Wel pas ik een beetje op met bijvoorbeeld banaan. Dat krijgt ze niet al te vaak, omdat dat weer verstopt..
     

Deel Deze Pagina