Hallo Dames, Ik was nieuwsgierig wie van jullie dit herkend. Als ik Sanne in bad heb gedaan of heb gewassen en haar wil aankleden, begint ze te huilen. Met het uitkleden geen problemen, maar als haar truitje aan moet is het huilen. Als het truitje aan is, is het voorbij. Ik rek de truitjes altijd goed op. Denk niet dat ze pijn heeft, als ik haar op haar buikje leg, heeft ze de grootste lol. Alvast bedankt, Liefs, Hillegonda
Op die leeftijd huilde Iman ook altijd bij t aankleden. en ook idd altijd bij t truitje. Als ze ouder worden gaat t over!
Heel herkenbaar, terwijl Jasmijn nog een stuk jonger is als die van jullie. Het is idd altijd bij het truitje of rompertje. In het begin dacht ik dat ik haar pijn deed, maar hoe rustig ik dit ook prbeer te doen en hoe wijd het truitje ook is, ze huilt altijd. En daarna is het over. Ik maak me er nu ook niet meer druk om, ik denk dat het erbij hoort en hopelijk gaat het over.
Hier ook zo. Ik heb wel eens ergens gelezen dat het met de bevalling te maken heeft. Dat iets over het hoofd aantrrekken het gevoel van geboren worden kan terug halen?
hier was dat ook de eerste paar weken bv na het badje ik denk ook wel dat het vermoeidheid na het badderen was oid
Hier ook vooral de eerste maanden, nu gelukkig niet meer. Bij mij zeiden ze idd dat het ook met de bevalling te maken had (hij is met vacuumpomp geboren)
Zou het hoofdje misschien gewoon gevoelig zijn? Er zit in het begin ook een groot fontanel waar je voorzichtig mee moet zijn. Misschien een soort waarschuwing voor ons? Dat we voorzichtig moeten doen en dat hij vast gaat huilen? Ja ik bedenk het hier ter plekke hoor, zou het anders ook niet weten
Hier ook zo, huilen bij alles wat over z'n hoofd moet en vrijwel alleen na het badje. 's Avonds als ik z'n pyjama aan doe heeft hij het niet.
Bij Myrthe heeft dit zeker 8 maanden zo geweest en dan ineens was het over. Ze steekt nu ook haar handjes zelf in haar hemdjes en truitjes en dat vindt ze leuk. Kan ze meteen piep doen naar het handje dat eruit steekt. Ik geloof niet echt in die geboorteverhalen. Stel je voor dat ze jou in een t-shirt wriemelen ! En zeker na het badje wanneer je nog wat vochtig bent en alles tegenwringt! Gaat wel over hoor!