Zijn er nog meer kindjes die zo heftig reageren op de nieuwe nutrilon? Mijn zoontje krijgt pepti en dat ging na een paar weken echt super. Toen kreeg hij voor het eerst bijvoeding en was het 2 weken krijsen (en hij heeft maar 2x een paar theelepeltjes gehad). Alles was net gekalmeerd en toen begon gister het gillen weer opnieuw. Ik begon al bijna mensen te beschuldigen van achter mijn rug om iets 'anders' geven dan pepti, toen ik zag op het blik dat niet alleen de verpakking veranderd is, maar ook de receptuur. Nu dus weer een kind met megakramp. Is dat normaal? Hebben er meer kindjes last van? Hij reageerde al zo heftig op de bijvoeding (zijn we uiteraard meteen mee gestopt) maar nu dus ook op deze andere melk waarschijnlijk. Ik maak me best een beetje zorgen dat zijn darmpjes blijkbaar zó gevoelig zijn.
Nou nu ik dit lees valt pas een kwartje! Ineens weer groene poep en nachtelijke krampen! Hopelijk is het gewoon wennen dan aan de nieuwe pepti, wat is er veranderd?
Hier ook sinds nieuwe verpakking weer groene poep, gelukkig alleen eerste dagen krampjes weer maar nu weer over!
Géén idee, ik heb niet zo'n scheikundeknobbel, maar op die sticker op het deksel staat dat ze zowel de verpakking als de samenstelling hebben verbeterd. Nou vind ik de nieuwe verpakking een ramp (waar laat je het schepje en waar is het handige afstrijkrandje??) maar mijn kind kreeg dus kramp alsof ik van voeding wisselde (wat dus feitelijk ook zo is). Ben blij om te lezen dat ik niet gek word en dat er meer kindjes last van hebben...gedeelde smart...etc
Mijn dochter krijgt ook pepti! Heeft idd ook groene poep En ging meer spugen...nu kalmeert het spugen weer maar groene poep is er nog. Geen echte krampjes gelukkig en verder haar vrolijke zelf...geen gehuil.
Hoe is het ermee? Hier zitten we weer midden in het huilen van de buikpijn, bah. Het wordt wel beter, toch?
Voor andere mensen die hier evt. nog tegenaan gaan lopen: na anderhalve dag was het ergste leed geleden en nu na tweeënhalve dag heeft ze nergens meer last van gelukkig.