driftig omdat het 5dec is???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door petra2278, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi,
    mijn zoontje is 2,5 jaar oud en vandaag ontzettend opstandig, driftig, huilen en krijssen, stampvoeten en erg boos worden...volgens mij wist hij ook niet echt raad met zichzelf, maar echt ophouden kon hij niet, ondanks dat ik op een gegeven moment de strijd opgaf en hem wilde afleiden zodat hij misschien zou ophouden...

hij slaapt gelukkig nu, maar ik denk: zou dit komen door het hele sinterklaasgebeuren????

wie herkent dit???

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb zelf nog geen kinderen dus in dat opzicht herken ik het niet, maar als jullie vanavond/vanmiddag ook Sinterklaas vieren kan het natuurlijk goed zijn dat ie het hartstikke spannend vind en daarom zo moeilijk doet inderdaad. Sterkte ermee iig, ;).

3. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Hier ook hetzelfde. 2,5 jaar maar o zo dwars enz...
    Hopen dat het snel 6 dec is.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zal vast wel.
    mijn neefje van 3 was gister ook ontzettend druk en stierlijk vervelend.
    mijn kleine meid had nergens last van , beseft het ook nog niet helemaal.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk het wel. Eva heeft het allemaal beter door dan ik had verwacht en had gisteravond wat 'problemen' met naar bed gaan. Meestal leg ik haar neer en kan ik zo weglopen, nu bleef ze niet liggen en moest ik haar er nog een paar keer uit halen. Later was ze de hele tijd wakker, wel lekker aan het zingen en kletsen enzo, maar toch. Kan ook zijn omdat het druk was beneden en het wat gehorig is, maar we komen daar wel vaker en dan is het geen probleem.

Deel Deze Pagina