Welke yoghurt?

Discussie in 'Voeding' gestart door wizard, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Met welke yoghurt kun je ook al weer het beste beginnen: magere of volle yoghurt? Er staat me iets van bij dat de volle beter is maar ben vergeten waarom :oops:

Liefs Eva

2. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Gewoon volle yogurt, magere producten is nog niet nodig voor je kindje

3. sim

sim Niet meer actief

ik geef elijah ook wel eens gewone kwark, soms met vanille smaakje..

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik geef volle yoghurt of smikkeltoetje van AH dat is yoghurt/kwark en geen suiker aan toegevoegd en in een handing kleine verpakking als je kleine nog niet zo groter eter is.

Groetjes,

5. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik heb een voorbeeld van een babydagmenu van onze GGD, die zegt: volle.

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik geef magere met aardbeiensmaak... Maar ga dan toch ook eens de volle proberen..Magere is zooo dun :S

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Toen jullie begonnen met gewone Yoghurt, viel dat gelijk in de smaak? Vind het zelf zo vies zonder suiker of iets dergelijks!

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Magere zuivel wordt afgeraden voor kinderen onder de 2, ze hebben de vetten te hard nodig. Volle kinderen geef je halfvolle, en halfvolle kinderen geef je volle zuivel.

9. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Vanaf wanneer mag je met yoghurt producten beginnen?
    Af en toe krijgt Cecile een lepeltje yoghurt van mij en ze vind het heerlijk vooral de vanille of aarbeiyoghurt, alleen nu las ik hier ergens op de forum dat het niet zo goed was voor baby,s om dat het teveel natrium in zit.
    Mijn oudste wilde vanaf 8 maanden alleen maar yokidrink de verse dan uit de koeling zonder suiker en kleurstoffen.

10. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Wij geven ons manneke Milky van Blédina (weet niet of dat in NL te koop is). Dat is speciaal voor kindjes vanaf 4 maanden...

11. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa krijgt gewone volle yoghurt zonder iets erin en ze vindt het heeeerlijk! Ze eet de lepel er zowat bij op. Heel af en toe geef ik Yogolino van Nestle, ook dat vindt ze lekker.

12. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Het CB heeft ons gezegt dat magere yoghurt goed is en ook magere kwark.
    Maar vind zelf de yoghurt idd nogal dun, dus doe ik kwark met fruit klaarmaken.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kinderen die geen verhoogd allergierisico hebben mogen vanaf 6 maanden yoghurt en andere aangezuurde melkproducten hebben. Het liefste 'pure' dus zonder smaakjes.

Kinderen onder de 2 jaar moet je absoluut geen magere zuivel geven! De vetten in zuivel hebben ze hard nodig, en met magere producten is de kans veel groter dat ze last van hun niertjes krijgen.
    Volle kinderen geef je halfvolle en halfvolle kinderen geef je volle zuivel.

Deel Deze Pagina