Oh jeetje dat is natuurlijk ook niet de bedoeling! Mijn zoontje was bij de geboorte 4735 gram, nu nog niet licht.. zit met z'n lengte en gewicht op de +1 lijn Dus heb altijd zoiets, al die extra dingen, zoete papjes, dreumes melk enz ga ik hem niet geven als het niet meer hoeft
Wij zijn op 15 maand in een keer overgeschakeld van poedermelk naar volle melk. Ze had dit wel al eens koud in een bekertje geproefd. Ging meteen goed !
Ik ben benieuwd wat ze tegen jullie zeggen over melk volgende week. Ze waren wel tevreden over hem hoor, wilde alleen op testmoment geen propje oppakken wat ie normaal wel kan. ik schreef idd over het uitkleden. Geen zin en energie om met een gillend naakt kind in de wachtkamer te zitten, hij vindt het niet zo fijn zonder kleertjes (het begint sowieso een beetje een dwingelandje te worden ). Ze mogen best z'n broek even uitdoen om naar beentjes te kijken ofzo. Maar ik ga hem niet standaard uitkleden
Wij zijn in 1x overgegaan. Ze kreeg provocatietest in het ziekenhuis voor haar kma. We moesten de nacht blijven en de volgende ochtend kreeg ze een volle fles gewone melk. Daarna gewoon soms gewone melk gegeven ipv opvolgmelk. Nu krijgt ze overdag volle melk en late avond opvolgmelk. Ze is overigens erg licht. De diëtist zei dat we opvolgmelk moesten blijven geven terwijl kinderarts in haar geval liever volle melk zag. Nu combineren we dus nog. Zodra de late fles wegvalt krijgt ze alleen volle melk.
Wij maken nu de restjes poedermelk op (we hebben nog wat samples en kleine vakantieverpakkingen liggen voor de komende dagen) en dan gaat hij over op gewone melk 's morgens en 's avonds. yoghurt en karnemelk gaat er al een tijdje gulzig in, dus het zal wel goed komen.