hoi, ik geef florian sinds kort rijstebloem door zijn laatste fles maar hij krijgt het erg moeilijk door een normale speen van avent. maakt niet uit welke, want het gaatje wordt natuurlijk niet groter, alleen de hoeveelheid gaatjes. ik geef hem 3 kleine schepjes rijstebloem. echter, de 1,2,3 speen van avent gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel! zelfs in standje 1, hij heeft zijn fles dan veel te snel op. avent kent geen papspeen, hebben jullie nog een creatieve oplossing? gr. ilse
Andere fles nemen waar wel een papspeen op past? Of Avent eens mailen en het als suggestie doen. Toen ik een keer ergens over mailde, belden ze de volgende dag terug. Vond ik wel netjes van ze. Succes.
Dit probleem hadden wij ook maar dan met nutriton ipv rijstebloem. We zijn overgestapt op difrax s fles met een M speen en dat ging prima. De 123 speen had hij in 4 minuten zn hele fles leeg..
Ik begon vaak met speen vier van Avent. Op een gegeven moment wordt het zo dik dat dat niet meer gaat en dan deed ik standje 1 van de 1,2,3, dat ging dan redelijk snel, maar dan had ze al aan haar zuigbehoefte voldaan. Ik geef er nu drie flinke scheppen door en dan gaat standje 1 prima.
een andere fles durf ik niet zo goed aangezien florian veel last van krampen heeft gehad en de avent fles hier goed tegen hielp. heb wel nog een bfree fles staan en daar hebben ze wel papspenen van, ga die dan maar eens proberen denk ik. gisteren had hij 240 binnen 4 minuten leeg, lijkt me niet de bedoeling
dat je bijvoorbeeld de helft (1oo cc) met rijstebloem geeft en 100 daarna in een flesje? zou wel iets kunnen zijn idd. we hebben nu de 1,2,3, speen van bfree gekocht op aanraden van de winkel. de papspeen van bfree was nog groter dan de 1,2,3, speen dus dat gaan zeker niet werken. we gaan het maar weer eens proberen...............