Overstap van ledikant naar eenpersoonsbedje...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Geaaaaaatje, Jan 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier hebben we met zijn 3-en ( man , ik en dochter) het ledikant naar de andere kamer gedragen ( kamertje was toen nog niet klaar als babykamer).
    En daarna hebben we het peuterbed in elkaar gezet.
    Ze is er gelijk in gaan slapen en vond het allemaal best, ze was toen 22 maanden.
    We hebben er niet bij gezegd dat het bedje voor de baby zou worden maar gewoon dat ze een nieuw bed kreeg omdat ze al z'n grote meid is.

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

Aug 19, 2007
    1,357
    0
    0
    Ons zoontje is straks 2 jaar als hij een broertje of zusje krijgt. Ik kreeg als tip om hem sowieso ruim van te voren in z'n nieuwe kamer en bed te laten slapen. Omdat er anders teveel op hem afkomt (baby, aandacht moeten delen etc)

Verder leggen wij hem ook meteen in een 1 persoonsbed met aan de zijkant een steun vd ikea

3. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Poeh, ik moet er nog niet aan denken om Levi (ibjna 2j4m) uit het spijlenbed te halen. Die put zichzelf eerst nog uit in bed... springen, rennen,... de gevolgen zouden niet te overzien zijn denk ik.
    Wij hebben wel zo'n meegroeibed gekocht toen. Dus gaan we ook, als hij eraan toe is, zo'n veiligheidshekje aan het bed zetten.

4. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb ook een manneke van bijna 2 jaar oud.
    Hier wacht ik echt nog tot hij 3 jaar is voor ik hem een groter bed ga geven.
    De oudste 2 hadden hem al nog voor hun 2e jaar en hebben nooit hoeven wennen en kwamen er niet uuit.
    Maar mijn 3e knul tja die is nogal ondernemend en ik kan er de klok op zetten dat hij dan in en uit zijn bed zal gaan.
    Zolang als hij nog in het ledikantje past hou ik m er echt nog in.

Share This Page