Afbouwen flesvoeding, bijna 10 mnd... hoe en wanneer?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Nicole1, Jul 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Hoe en wanneer zijn jullie begonnen met het afbouwen van de flesvoeding, Amy krijgt nu 's morgens melkpap(bambix) en 's avonds voor het slapen nog 1 fles. Vanaf een jaar hebben ze het niet meer nodig(wel gewone melk natuurlijk) en wil niet ineens alles stoppen. Hebben jullie kindjes hier moeite mee(gehad)?

2. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier een meidje van ruim 10 maand..

ze krijgt hier 's ochtends nog 150+boterham 's middags 100+ boterham en 's aafs 150...

de middag geef ik haar af en toe gewone melk... dat gaat prima en ze is er gek op...
    strax met 1 jaar vervang ik gewoon alles door gewone melk...
    En de avond fles wil ik dan minderen naar 100...
    Ze drinkt alleen die van de avond uit de fles...
    (ze drink trouwens niet altijd alles op)

3. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Nu weer de tijd aangebroken, dat zo hem 's avonds weer met moeite leegdrinkt, daarom denk ik dat ik wel af kan gaan bouwen. Is nu al 2 avonden zo... naja we zien wel...

4. Suus78

Suus78 Actief lid

Apr 18, 2006
    156
    0
    0
    Hier een lekker eigenwijsje van ruim 9 maanden.

Vanaf afgelopen maandag wilt ze geen melk meer drinken.
    Ze krijgt 's ochtends pap 's mid brood en dus eigenlijk een fles en voor het slapen gaan nog een fles.

Ze had altijd Forte voor hongerige baby's. Paar dagen geleden werd ze om 22 uur huilend wakker van de honger. Tja vind je het gek als je in een keer geen laatste fles wilt.... Vind dit zelf nog heel moeilijk. Zijn nu vanalles aan het proberen ter vervanging want ze heeft nog honger voor het slapen gaan.... dus tips zijn welkom....

Share This Page