overstap van Nuon naar Eneco gedaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

zit al jaren bij eneco.. nog nooit problemen gehad en krijg bijna elk jaar terug.

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Klopt, gaat per 1 augustus in en geldt voor elke leverancier in Nederland. Sommige leveranciers deden dit al.

Wat Rosa5 zegt klopt ook helemaal, helaas. Ik werk bij de klantenservice van 1 van de genoemde energiebedrijven in dit topic en kom deze verwarring vaak tegen: Een laag tarief maar een belachelijk hoog vastrecht. Helaas let de klant nog veel te vaak alleen op de tarieven per kWh/m3.
    Er is zelfs een leverancier die zijn tarieven INCL de teruggaaf energiebelasting communiceert. Ja, zo lijk je idd 381 euro per jaar goedkoper uit te zijn! Zo kan ik het ook. :x

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Je kan gewoon bellen wat je maandbedrag wordt.dat is natuurlijk voor iedereen anders. Iedereen verbruikt anders. Hebben wij ook gedaan. Dan verhogen we het zelf want we willen niet voor verrassingen komen te staan.

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Hier precies hetzelfde, ben tevreden over Eneco.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier zitten we al 15 jaar bij Eneco.:)
    Ieder jaar vergelijken we weer en soms zijn we bij een ander goedkoper uit.
    Wat ik dan doe is dat ik de Eneco bel om te melden dat ik ergens anders goedkoper uit ben en als zij mij als klant willen behouden ze maar met een tegen voorstel moeten komen.:D
    Tot nu toe ieder jaar gebeurd dus ik blijf ook het komend jaar weer lekker bij Eneco.:p

@TS, misschien zou jij hetzelfde bij de NUON kunnen doen?;)

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb besloten gewoon bij nuon te blijven.

En nee bij de offerte zat geen annuleer blaadje.. :)

Op de site van Nuon stond wel een behulpvolle pagina met wat te doen wanneer je akkoord bent gegaan met het aanbod van een nieuwe leverancier inclusief een opzegbrief die je zo uit kan printen.

aiiiii. Ik was trouwens vergeten dat ik jaren terug eerder 1 jaartje klant ben geweest van Eneco.
    Ik vond de papieren toen zo onduidelijk vergeleken met nuon. En oh ja ik moest toen 1000 euro bijbetalen op mijn eindfactuur van een jaartje. Het ging om een klein appartement met 1 slaapkamer. Nog geen kids.

Hoe kon ik dat vergeten? Maandag meteen bellen en een aangetekende brief ja!

Deel Deze Pagina