even een klein probleempje met een vraagje.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lykel, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    hoi allemaal ik ben een tijdje hier niet geweest maar ik had een vraagje omdat mij iets dwars zit. Ik heb de zelfde symtomen als toen ik zwanger was van Björn maar ik kan niet zwanger zijn omdat ik de mirena spiraal heb Ik laat die volgende week verwijderen omdat ik nog steeds na 10 maanden normaal ongesteld ben en vaak tussentijds ook een paar dagen bloedverlies heb. Ook las ik hier dat je de touwtjes niet goed moet voelen zitten nou bij mij zijn ze heel goed voelbaar. maar waar ik nou mee zit is dat ik bang ben dat ik een ontstekking heb. Heeft iemand hier ervaring mee?Oh nog een klein vraagje heeft er iemand ervaring met de prikpil?
    groetjes lykel

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ondanks je spiraaltje kan je toch zwanger zijn.... je zal de eerste niet wezen hoor.

Of je een ontsteking hebt kunnen ze checken als ze hem verwijderen, daar zou ik dus niet te lang mee wachten.
    Met de prikpil heb ik zelf verder geen ervaring.

3. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    he bedankt voor je reactie ik heb gisteren de dokter nog gebeld maar ze hadden niet eerder tijd dan volgende week. Maar zij adviseerde mij om toch even een test te doen en die was gelukkig negatief. maar ik zal dus moeten afwachten tot ik woensdag ben geweest.

Deel Deze Pagina