Ik weet niet of dit topic in het goede hoekje staat. Ik zoek al een tijdje naar "glitter kunstleer" voor dit soort strikjes te maken. Ik wil deze heel graag zelf maken voor mn meisje. Weet iemand waar ik dit kan halen?
lapjes (echt) leer kun je kopen bij een schoenmaker, maar of die er ook in glitters zijn? Misschien kan hij die voor je bestellen,
Bedankt voor je snelle reactie mamabri! Ik zie ze tegenwoordig echt bij iedereen, dus ik hoop dat iemand weet waar ik dit kan halen😊
Ik heb glitter kunstleer voor je gevonden...maarrrrrr die moet je dan wel zelf op kaat knippen en evt stikken (of zou dat laatste niet hoeven?)
En nou ben ik wel heel benieuwd hoe je dat maakt...? Zou zelf ook wel willen maken voor mijn meisjes :-D
Hahaha ja ik had hem ook al gevonden op Ali. Maar weet niet zo goed of deze betrouwbaar is. Ik weet het ook nog niet zo goed hoe ik ze ga maken. Is een kwestie van uitproberen denk ik hihi
Aliexpress is wel betrouwbaar hoor heb er een keer verschillende spullen besteld, je krijgt vaak niet alles tegelijk als je bijvoorbeeld verschillende dingentjes besteld (tenminste ik niet) 2 tot 4 weken voor je het in huis heb en sommige wachten wel langer. Ondanks het lange wachten had ik alles wel eerder binnen dan dat ze aangaven en dat is altijd fijn