waar goedkope majootjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peetjuh23, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Waar halen jullie majootjes ( of hoe je dat dan ook schrijft..) voor jullie lieve kleine dochters? Ik kan ze hier bijna niet vinden.. bij de wibra niet en de zeeman heeft ze ook niet, en we hebben wel een speciaalzaak maar daar zijn de majootjes rond de 10 a 15 euro. Dat vind ik toch echt een beetje te gek, zolang heeft ze ze ook niet aan.

Iemand een goeie tip?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb er 2 bij de Hema gehaald voor 3 euro ofzo. Ik vind de kwaliteit wel minder dan oilily of cakewalk, maar dat is met alle kleertjes zo ;)
    Ik ga ook niet steeds van die dure dingen kopen!

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nee dat bedoel ik. Ik wil best 2 of 3 dure majootjes halen geen probleem, maar die goedkope zijn net zo goed, want ze zijn er zo weer uit.
    maar zal straks eens even bij de hema kijken of ze ze hier ook hebben.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ze liggen momenteel bij Kruidvat met 25% korting.

Hema heeft ook altijd goede op voorraad.

En anders:
    www.warmebeentjes.nl

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Nou, momenteel is de keuze overal erg beperkt heb ik al gemerkt, zeker omdat de zomer er aankomt.
    Maar goed, hier hebben ze wel wat bij Zeeman, maar alleen met Disneyfiguren enzo, al heb ik ook wel eens andere daar gehaald, voor 2 Euro. Verder de Hema en bij Philip Oommode of Ter Stal hebben ze nog wel eens goedkope maillotjes. Hele leuke, gewoon effen kleurtjes, met kleine strikjes op de zijkant.
    Bij ons zag ik geen maillotjes bij het Kruidvat, maar ik heb ze daar ook wel eens gehaald, zo'n 3-pak, niet echt geweldige kwaliteit, maar ach, ze groeit toch als kool, dus ze houden het lang genoeg uit.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Misschien op de markt?

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kijk ook eens of er een Action bij je buurt is.

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  9. Niet meer actief

hier heb ik ze overal gezien, zeeman,bentex,henk ten hoor enz

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou ik ben vanmorgen toch nog gauw ff naar de markt geweest en heb daar 2 hele leuke majootjes gekocht.. Heb er nog wat meer nodig dus ga van de week eens bij de rest van de winkels kijken en evnetueel vraag ik wel of ze ze nog kunnen bestellen.. Bedankt voor alle ideeen en als iemand nog een goed idee heeft hoor ik het nog graag!

11. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Hier laatst in de uitverkoop bij Henk ten Hoor gekocht. En bij Hans Textiel? Maar die moet maar net in de buurt zitten denk ik.
    (mijn zoontje heeft geen jurkjes aan hoor, maar wel vaak een maillot onder zijn broekje als het fris is)

Deel Deze Pagina