Hoi, hoi, Onze dochter drinkt eigenlijk al een tijdje niet zo aardig (ongeveer 3-4 weekjes). Voor die tijd dronk ze echt altijd haar flesjes helemaal leeg. Nu doet ze dat niet meer. We bieden haar 5 flesjes aan van 165cc. Gemiddeld drinkt ze hier 130cc-150cc uit, maar soms ook maar 80cc-100cc. Op deze manier krijgt ze dus te weinig voeding binnen. Zou het helpen als ik overstap op een ander merk voeding? Ze drinkt nu Friso 1 normaal. Hebben jullie ervaringen en/of tips? Liefs
Teun drinkt nu nog minder ipv 5 flessen van gemiddeld 180 ml opgedronken zat hij de laatste week op gem. 5x 60 ml hij was helder en poep en pies ging ook goed dus ik maakte me niet echt ongerust, gister wel ff het cb gebeld en alles verteld....gewoon afwachten zeiden ze zolang ze wat binnen krijgen en alles gaat prima dan komt het wel weer, mischien hebben ze wat onder de leden...vertelde ze mij..... en vanmorgen dronk hij zomaar weer 140 ml maar hij begint denken wij ook aan tandjes....dus het zou kunnen dus niet ongerust maken en anders ff het cb bellen hoop dat je er wat aan hebt.
Bedankt! Vanmiddag moet ik met Tara toch naar de kinderarts. Ik zal het daar inderdaad even voorleggen. Liefs