zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Didi2502, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    hoi meiden,

graag zal ik met andere meiden willen praten die ook zwanger willen worden, maar ook tegen het volgende probleem aanlopen:

mijn man en ik schelen 10 jaar (ik 32 en hij 42). dit is helemaal niet erg, maar we vinden het alle 2 erg moeilijk om initiatief te nemen, dit speelt ook door in bed.
    omdat ik niet meer de jongste ben ;) willen we nu zwanger worden, maar we klussen niet zo heel erg vaak (5 keer per maand is veel). zo schiet het natuurlijk niet op.
    hebben jullie tips en trucs, waardoor we het wel vaker doen?
    elke keer tijdens mijn ongesteldheid nemen wel ons voor om het nu echt om de dag te gaan doen, maar dit gaat in de eerste week al mis.
    het is niet zo dat we geen tijd hebben, deze hebben we namelijk wel.

HELLLUP!!!!!!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij hebben ook een dip gehad. Wat bij ons hielp was echt een avond afspreken dat we echt moesten seksen. Of het nu uitgebreid of vluggertje was maakte niet uit. Vreselijk idee vond ik het, maar gek genoeg werkte het wel. Nu is ons seksleven weer goed.
    Ik heb ook echt weleens me over laten halen als mijn man zin had. Eenmaal bezig kwam de zin dan bij mij ook wel.

3. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    het is niet zo dat we in een dip zitten, als wel dat we weinig initatief tonen.

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    weinig initiatief is toch een dip.hoe was jullie sexleven voor je besloot een kindje te willen?
    Ik heb altijd meer zin gehad als mijn partner maar sinds we besloten hebben voor een kindje te gaan hebben we meer sex,en niet alleen verplicht op de dagen dat t zou moeten onze hele relatie is intenser geworden,komt ook door t feit dat niemand er vanaf weet en dus echt iets van ons samen is
    zorg dat je de reden kan vinden waarom er geen/weinig initiatief is.het heeft toch een reden dat je geen sex wil??
    heel veel succes

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

#5 Lizzy14, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2012
    Wij weten elkaar normaal gesproken goed te vinden maar in januari voelde het allemaal nog al verplicht..
    Deze maand heb ik er werk van gemaakt om mijn lief te verleiden. Vragen of hij lingerie wil klaar leggen, 'stoute' smsjes etc. We hebben een fantastische tijd en hij neemt zelf ook weer initiatief.
    Hoe meer je er mee bezig bent en hoe meer je het doet, hoe vaker je weer zin krijg is mijn ervaring..

Heel veel succes.

6. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi,

Ik herken dit wel. Wij hebben eigenlijk alleen seks als ik het initiatief neem.. En vind dit ook lastig met betrekkingtt zwanger worden. Maar het werkt wel, als ik initiatief neem hebben we het fantastisch. EN hoe vaker ik het doe, hoe sneller hij er ook voor lijkt te porren. Dus ik zou zeggen: neem gewoon initiatief, hij kan je vast niet weerstaan!

7. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Ik had ook altijd veel moeite met initiatief nemen. Een ding is zeker, als ik er een borreltje bij nam ging het allemaal veel vlotter ;) Nu heb ik er helemaal geen moeite meer mee, en gaat het allemaal vanzelf. Zelfvertrouwen ;)

8. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Didi, wat ook wel wil helpen: je hoeft het niet je hele cyclus om de dag te doen he? Alleen de dagen rond je eisprong ben je echt vruchtbaar. In mijn geval is mijn eisprong rond dag 15, dus zorgen we ervoor dat we het in ieder geval in de periode van dag 10 tot en met dag 17 om de dag doen. En vaker mag natuurlijk altijd ;)

9. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ik heb ook niet zo'n heel hoog libido en wil het ook graag om de dag doen, maar dat valt zoals jij al zegt niet altijd mee..
    ik temperatuur nu omdat we al in ronde 10 zitten, dus ik weet wanneer mijn ei is.. rond die dagen lukt het me wel om wat vaker zin te maken/hebben omdat ik weet dat het dan "voor een goed doel is"..
    dus als je het echt moeilijk vindt zou ik ook gaan tempen of iets van ovutesten gebruiken.
    enige nadeel is wel dat je er dan meer mee bezig bent,!

succes meid!

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo Didi 2502 ,

Ik denk dat het dan toch wel aan te raden is ovulatietesten te kopen .
    Je zit nooit meer in de stress of je je kans heb gemist .
    En 5 keer in de maand is ongeveer 1 keer in de week . Is niet heel weinig hoor , en als jullie dat fijn vinden moet je het ook zeker niet omgooien . Waarschijnlijk liggen jullie behoeftes gewoon rond 1 keer in de week dat is verder prima toch .

11. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    als ik in mn vruchtbare dagen zit krijg ik spontaan meer zin! haha
    wij deden ook gewoon een vluggertje als ik wist dat ik vruchtbaar was en niet zoveel zin hadden.
    maar je kan t natuurlijk ook gewoon op zn beloop laten en wel zien wat er gebeurd. misschien ben je hardstikke snel zwanger. wie weet. je kansen worden alleen vergroot als je t om de dag doet.

12. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    We hebben nu in onze agenda gezet wanneer we sex 'moeten' hebben. Hopelijk gaat het lukken

13. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ah, Didi,kijken of het gaat werken, hoop het voor je!

Ik vind ook 5 x per maand niet weinig hoor! Dus ik zou daar niet over in zitten. Alleen rond je eisprong is het wel handig om iets vaker te klussen..

Deel Deze Pagina