feestkleding (positiemode)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tis, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames :)

Binnenkort trouwt mijn zus en ik moet nog kleding hebben voor mijzelf. In een gemiddelde positiemode zaak hebben ze niet zo veel, vooral daagse kleding heb ik het idee. Ik zoek iets feestelijks, een jurk(je) ofzo...

Weten jullie leuke winkels (midden of noord nederland) of webshops waar ze leuke dingen zullen hebben?

Alvast bedankt voor he meedenken!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik ben toen naar het Lederhuis gegaan (modezaak in Venlo) en heb een mooi feestelijk A lijn jurkje gekocht, geen positiemode maar paste goed omdat het een A lijn was. Met een blazertje erop en leuke ballerina's.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Van mamalicious hebben ze online prachtige jurken. Zo mooi dat een vriendin van mij erin is getrouwd. Even googlen en dan heb je ze zo gevonden.

4. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    #4 Ni84, 21 feb 2012
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap met 7,5 maand een wikkeljurk en legging gekocht in Veenendaal... Ik weet alleen niet meer hoe die winkel heette. Was ook redelijk prijzig, maar was voor 50 jarig huwelijk van opa en oma ;) Ze hadden er best wat keus in wat bijzondere kleding...

Als ik nog op de naam van de winkel kom zal ik 'm even posten...

Succes en veel plezier die dag iig :)

Edit:
    Ik heb even gezocht op mamalicious... Die zijn inderdaad heel leuk en erg goed te betalen. Momenteel bij Otto in de sale!!

5. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de tips...

Nog meer? :);)

6. eef80

eef80 Niet meer actief

7. eef80

eef80 Niet meer actief

#7 eef80, 21 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2012
    ps kijk ff over de tuttige dingen heen!!
    En ik zag net bij 70% off. prachtige tops voor 25,- Normaal is het erg prijzig.

8. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    In Barneveld heb Juul & Juultje, mooie zaak en ik werd er toen leuk geholpen.

Deel Deze Pagina