Hallo dames Binnenkort trouwt mijn zus en ik moet nog kleding hebben voor mijzelf. In een gemiddelde positiemode zaak hebben ze niet zo veel, vooral daagse kleding heb ik het idee. Ik zoek iets feestelijks, een jurk(je) ofzo... Weten jullie leuke winkels (midden of noord nederland) of webshops waar ze leuke dingen zullen hebben? Alvast bedankt voor he meedenken!
Ik ben toen naar het Lederhuis gegaan (modezaak in Venlo) en heb een mooi feestelijk A lijn jurkje gekocht, geen positiemode maar paste goed omdat het een A lijn was. Met een blazertje erop en leuke ballerina's.
Van mamalicious hebben ze online prachtige jurken. Zo mooi dat een vriendin van mij erin is getrouwd. Even googlen en dan heb je ze zo gevonden.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap met 7,5 maand een wikkeljurk en legging gekocht in Veenendaal... Ik weet alleen niet meer hoe die winkel heette. Was ook redelijk prijzig, maar was voor 50 jarig huwelijk van opa en oma Ze hadden er best wat keus in wat bijzondere kleding... Als ik nog op de naam van de winkel kom zal ik 'm even posten... Succes en veel plezier die dag iig Edit: Ik heb even gezocht op mamalicious... Die zijn inderdaad heel leuk en erg goed te betalen. Momenteel bij Otto in de sale!!
Van tiffanyrose hebben ze de mooiste kleding!!!! De sterren lopen ook met deze kleding. Mooiste tops en jurken, ook bruidskleding trouwens. Succes met zoeken!! Maternity Dresses, Maternity Wedding Dresses and Maternity Evening Wear by Tiffany Rose
ps kijk ff over de tuttige dingen heen!! En ik zag net bij 70% off. prachtige tops voor 25,- Normaal is het erg prijzig.