hoi Dames! Moet het toch even van me afschrijven. Eind januari ben ik geopereerd aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap, na 2 weken test gedaan om te zien of alle rest hormoon weg zou zijn. Test was witter dan wit Afgelopen zaterdag getest omdat ik veel misselijk was en moe en de operatie inmiddels 6 weken geleden. Ik kreeg een heeeeeel licht streepje op mijn kV 2 voor 5 test. Wel roze maar zo licht dat ik hem niet op de foto kreeg. Ging er dus vanuit dat hij of donkerder zou moeten worden of vals zou zijn. Afgelopen week een aantal keer getest waarbij ik steeds dacht wel "iets" in de verte te zien en de andere keer weer twijfelde of hij niet toch wit was. Me erbij neer gelegd dat het sowieso niks zou worden. Al zou het lichte streepje van zaterdag positief zijn geweest, hij liep deze week niet op, dus hoe dan ook foute boel en menstruatie afwachten.. Sinds gister middag heb ik echter ook ineens gevoelige tepels. Daar komt bij dat ik snachts steeds wakker wordt en dan wakker lig de afgelopen 3 nachten. Symptomen die ik bij al mijn zwangerschappen had.. Vanmorgen dus toch maar weer getest, en weer een heel licht streepje! Beter te zien dan die van afgelopen week (die zag ik alleen met veel turen, draaien, knipperen etc ) Het streepje stond er binnen 5 min en was heeeeeel licht roze. Ik ben nu dus echt verward... Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik na mijn bbz niet meer ongesteld geworden ben.. Ik durf nergens meer op te hopen en snap er niks meer van Zo! Ik heb het van me af geschreven..
Wat vervelend zeg! Ik zou nog even een paar dagen afwachten. kijken wat de testen doen. Worden ze niet donkerder of lichter? Dan zou ik de gyn die je behandeld heeft even bellen. Wellicht kunnen ze dan een bloedtest of echo doen..
Ja heb wel een foto maar daar zie je het streepje niet op.. Dus heeft niet zoveel zin om te plaatsen. Hij is waarneembaar, maar niet fotografeerbaar zeg maar
Dit is hem. Inmiddels wel opgedroogd. Dus officieel mag ik hem nu niet meer aflezen. Je kunt op de foto niks zien. Maar vanmorgen stond er binnen 5 min dus een heeeeel licht roze streepje.
Ik hoop het, maar durf er niet meer op te hopen na miskramen en van die gekke streepjes al een week.. Die van zaterdag was net als deze.. Daarna streepjes die je zag na veel draaien, in t licht, tegen het ligt.. Etc . Dus eigenlijk gewoon bijna witte testen. En nu dit weer.. Ik kan het niet verklaren.. Hopelijk wordt hij indd duidelijker.. We zullen zien..
Misschien dat de testen de eerste keer op je eisprong hebben gerageerd? Het blijft gissen, nog even een dag of twee wachten en dan weer testen . Succes!
@stando, daar heb ik ook aan gedacht. Maar als hij zaterdag op mijn eisprong heeft gereageerd, dan zou ik nu op 7 DPO zitten ongeveer. Op 6 DPO een heeeel licht streepje is wel heel vroeg toch? Heb gisteren middag nog eens getest om te zien of er nog steeds een licht streepje zou verschijnen.. en ja hoor! Morgen test ik nog maar een keer.. Hopelijk is hij dan wat duidelijker..
T blijft zo'n "ik zie je wel in de verte" streepje 😉 Ik denk dat ik er dus maar vanuit moet gaan dat het niet goed zit of niks is. Frustrerend... Weet gewoon ook echt niet waar ik zit in mijn cyclus..
Balen zeg! Niet oplopende lijntjes zijn meestal geen goed teken... Ga je later deze week nog testen? Of wacht je nu af?
Ja test later deze week nog een keer. Inmiddels 7 weken na BBZ. Cyclus is natuurlijk ook helemaal van slag.. Normaal netjes 29 dagen..