Druppel vloeistof uit prikplek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chocoladetaart, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Meiden, vraagje. Wie o wie heeft hetzelfde?

Net voor de 6e dag Puregon gespoten. Gisteren kwam er, toen ik de naald uit mijn huid haalde, een druppel vloeistof mee naar buiten. Uit de prikplek dus. Vandaag echo bij de gyn gehad en die zei dat het waarschijnlijk niet zoveel uitmaakt. Ik hoopte dat t eenmalig was, maar net weer injectie gezet, de naald na injecteren wel tien seconden laten zitten, maar tóch kwam er een druppeltje uitlopen na het verwijderen van de naald.

Hebben jullie dit ook gehad? Ik doe alles volgens het boekje.. is een druppel minder een probleem? Ik spuit 75 per dag, dus dat is al niet mega veel.. De eerste dagen kwam er niks mee naar buiten en op de echo van vandaag waren al 2 eitjes te zien, dus het doet wel 'iets'. Maar gisteren en vandaag komt er daarna dus toch een druppel naar buiten. Kan het misschien komen omdat het onderhuids wat 'stugger' is geworden door die prikken? Ik prik wel steeds op een andere plek.

Wie kan mij gerust stellen? Gebruik nu voor de eerste keer Puregon, dus alles is nog nieuw :oops:

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier gebeurde dat ook vaak, zkh gaf aan dat het geen kwaad kon. Inderdaad de naald even laten zitten en daarna is het prima. Geen zorgen!

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Geeft niks meis! Had ik ook wel eens.

Wat ik dan deed was na het prikken gelijk mn vinger er even op. Bleef het binnen.

4. Chocoladetaart

Oh super. Dank je!

5. Chocoladetaart

Fijn om te horen dat het niet erg is! Zal de volgende keer dat eens proberen, mn vinger erop leggen. Dankje!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En echt geen paniek hoor. Je hebt meer dan genoeg geinjecteerd!

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Het is heel normaal dat er een druppeltje terug komt. Wat kan helpen is de vloeistof wat langzamer inspuiten.

Deel Deze Pagina