Goedemiddag dames, ik had eens even een vraagje... ik loop nu sinds januari in het ziekenhuis omdat er bij mij PCOS geconstateerd is... ik heb bewust zelf voor dit ziekenhuis gekozen omdat ik er altijd netjes ben geholpen.... helaas ben ik nu een stuk minder tevreden... als ik teruggebeld moet worden over bloeduitslagen gebeurd dat gewoon niet, ben ik 3 dagen bezig om iemand aan de telefoon te krijgen hierover... als ik info vraag krijg ik die nauwelijks en tot overmaat van ramp ( dat is nu wel een beetje de druppel , want er zijn nog veel meer allerlei kleine dingen die me storen) laten ze me op de 10e dag van mijn cyclus een afspraak maken omdat mijn dosis clomid weer verhoogd was, ik vroeg nog aan de fertiliteitsarts moet ik op dag 10 terugkomen?? dat is toch normaal op dag 12?? nee, nu op dag 10 omdat de dosis clomid zo hoog is.... ( ik zou a.s zaterdag een afspraak hebben) krijg ik gister een brief dat die naar maandag word verzet?? dus ik net gebeld krijg ik de assistente... die heeft het ff nagevraagd en zegt gewoon nee hoor je moet op dag 12 terugkomen zegt de arts... dus ik zei, nou dat vind ik vreemd want ze zegt tegen mij wat anders... ja, maar dat was een andere arts sorry hoor, maar dit slaat toch echt alles?? bel me dan op zijn minst even van joh, die arts heeft het niet goed gezegd, komt maandag uit ofzo, maar toch niet zo?? dus ik zit er nu heel erg over na te denken om naar een ander ziekenhuis over te stappen... zijn er meiden die dit ook gedaan hebben, en hoe gaat zoiets in zijn werk?? en moet je je zorgverzekering op de hoogte stellen enzo?? ben erg benieuwd!
Ik ben in het begin van een IVF traject (dus voor behandelingen, maar tijdens het onderzoek) overgestapt van het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis. Ik heb toen bij de verwijzend arts gevraagd om een nieuwe verwijziging omdat ik me niet prettig voelde in het oude ziekenhuis. Dat heeft ie toen gedaan. Ik hoefde verder eigenlijk niets te doen. In jouw geval zou je aan de huisarts een nieuwe verwijziging kunnen vragen?
Rosao, bedankt voor je snelle antwoord!!! fijn dat het bij jou zo makkelijk is gegaan! heb je heel je zorgverzekering niet op de hoogte hoeven stellen hiervan?? bedankt voor je antwoord! ik wil niet als een zeur overkomen hoor, ben maar al te blij dat ik naar het ziekenhuis MAG, maar ik ben echt heel erg ontevreden! groetjes riniti
o ja, en gingen ze in het nieuwe ziekenhuis gewoon verder waar ze in het oude ziekenhuis gebleven waren, of kreeg je eerst weer alle onderzoeken enzo??
Ik had wel een verzoek ingediend om de resultaten van de onderzoeken door te sturen, maar dat hebben ze niet gedaan. Alles is dus opnieuw gedaan. Ik hoefde verder niet de zorgverzekeraar in te lichten, denk dat dat bij jou ook niet hoeft. Clomid behandeling is immers niet beperkt tot een aantal behandelingen.
Wat een ellende in het ziekenhuis waar jij patiënt bent! Ik kan me goed voorstellen dat je denkt over overstappen. Volgens mij hoef je je zorgverzekering hier niet van op de hoogte te stellen. Het nieuwe ziekenhuis declareert de kosten gewoon bij jouw verzekering. En volgens mij maakt het de zorgverzekeraar niet uit of ze nu rekeningen van ziekenhuis A of ziekenhuis B ontvangen.
Ik heb vorig jaar ook een overstap gemaakt naar een ander ziekenhuis omdat ik het vertrouwen kwijt was... Cyste gekregen doordat ik pregyl moest spuiten terwijl ik al een eisprong had gehad, IUI toch gedaan ondankt dat ik mn eitje al 3-4 dagen eerder had gehad en uiteindelijk op de operatie tafel beland omdat de cyste d ebloed toe en afvoer afsloot naar mn eierstok... Daarnaast ook nog eens gelieg van mijn gyn, had tegen mij gezegt een LEO ingreep te doen tijdens de operatie (staat ook op het operatie verslag) maar puntje bij paaltje kan hij deze ingreep niet gedaan hebben omdat hij het materiaal hier niet voor heeft en er niet bekwaam in is. Om een lang verhaal dus kort te maken... ik ben over gestapt naar een ander ziekenhuis, een academisch ziekenhuis. Het bevalt mij prima... het duurt even voor je een afspraak hebt maar ze doen wel alles echt tot in de puntjes goed in mijn geval... Suc6
ik heb toen in het ene ziekenhuis aangegeven dat ik over wilde stappen.. dit heb ik gedaan doormiddel van een email.. misschien onpersoonlijk maar wel het beste. hun hebben toen uiteindelijk de gegevens doorgestuurd naar het andere ziekenhuis. was na 3 jaar dokteren in het ene ziekenhuis het zo zat dat er geen vooruitgang in zat dat ik ben overgestapt. in het nieuwe ziekenhuis eerst in een traject gekomen om af te vallen, en daarna zouden we gewoon verder gaan waar we in het ene ziekenhuis gebleven waren. Maar dat was niet meer nodig
meiden, thanks voor jullie ervaringen!!! ik ga er nog eens goed over nadenken, en neem ze zeker mee in mijn beslissing wat ik ga doen!!! groetjes riniti
Ik heb gewoon aangegeven dat ik over wilde stappen en dat ik mijn dossier wilde hebben; daarmee heb ik het andere ziekenhuis gebeld, een afspraak gemaakt en daarmee was de kous af ... heel simpel eigenlijk ...