Hoi, Onze zoon is 6 weken oud. Hij drinkt nu 120+4. Vanaf het begin hebben wij de bornfree fles gebruikt, maar de laatste week doet hij er ruim 45 minuten over om deze leeg te krijgen.Ook valt hij regelmatig in slaap tijdens de fles. Verschonen tussendoor en wakker maken helpt niet echt. Op een gegeven moment valt hij in een echt diepe slaap na ongeveer 60cc. Hij heeft ook last van darmkrampjes. Nu hebben we een difrax S fles gekocht, met S speen. Deze drinkt hij dus op in minder dan 8 minuten op, deze is dus weer te snel. Hebben jullie nog tips wat ik kan doen? Ik weet het even niet meer. Bedankt
Mijn mannetje is ook erg gulzig, had eigenlijk alles wel geprobeerd, maar meneer dronk altijd in één teug zijn flesje leeg. Heb elke speen wel gehad, merk, thuismerk, merkloos, maar alle gaatjes waren te groot voor hem. Nu doe ik een beetje Nutriton (Johannesbroodpitmeel) in zijn flesje, nu doet hij 15 tot 20 minuten over zijn fles, dus dat is top! Hij moest er eerst wel aan wennen en was verstopt, maar dat duurde een dag of wat.
Difrax!! sorry ik heb hier 7 flessen van liggen maar allemaal waardeloos! Ben er niet blij mee. Ik gebruik vanaf het begin al dr brown en dan met level 1 van speen en mijn dochter eet omneo, dit ivm spugen en daar doet ze netjes 15 20 min over. Ik vind het hele fijne flessen, maar het is toch persoonlijk hoor, heel veel zweren bij difrax, maar ik vind het persoonlijk K.t flessen. Nou succes. Gr Des,
Ik gebruik een Nuby siliconen flesje met S speen, en een schepje Nutriton erdoor om het wat dikker te maken. Het is dan wel afgekolfde moedermelk, maar principe is hetzelfde als met KV. Ik gaf haar eerst de fles met een 123 speen op standje 1, zonder Nutriton. Toen dronk ze binnen 5 minuten 80 ml, en liet een deel langs haar mond lopen, toen had ze uiteraard geen verzadigd gevoel. Werkt perfect voor mijn meisje
Hier precies hetzelfde. Gelukkig heb ik er maar 2. Ik, en mijn dochter, kunnen ook niet overweg met difrax flessen, of ze lekker, of ze krijgt er niks uit, verntiel verstopt, vacuüm gezogen: Drama. Daarna overgestapt op de Dr. brown en born free (beiden zelfde concept, en de spullen passen op elkaar). Zalige flessen!! Zou geen andere meer willen
Er zit een soort ventieltje aan de onderkant, dat doorzichtige rubbertje zeg maar. Daar hoort een kleine sneetje in te zitten, als die er niet in zit, moet je die even tussen je vingers wrijven. Dan zuigt hij geen vacuüm meer.
Hoe strak draai je de onder- en bovenkant aan van de difraxfles? Ik moet hem echt supervast draaien, anders drinkt mijn kleine ook te snel. Had eerst tommee tippee flessen, die moest ik juist heel los zetten, dat de dop er net niet afviel, anders kreeg ze er niets uit. Maar daar kreeg ze nooit de fles van leeg, de laatste 15 cc bleven in die speen zitten, kreeg ze gewoon er niet uit. Met de difraxfles drinkt ze hem juist wel leeg.
bedankt voor de reacties. De difrax fles draaide ik erg vast van onder en boven, maar ik kan er op de een of andere manier niet goed mee overweg, ben er dus mee gestopt. Wat ik nu wel heb gedaan en wat erg goed gaat, is het gaatje van de born free fles wat groter gemaakt. Hij doet er nu iets meer dan 20 minuten over om de fles leeg te drinken. Hij valt nu ook niet zo snel meer in slaap tijdens de fles.