Lieve dames, Weet iemand wanneer je ei ongeveer hoort te springen na 1000mg Pregnyl? Ik heb (voor onze cryo terugplaatsing) op maandagavond (3 december) om 20.00 1 flacon pregnyl poeder gespoten. Dus nu vraag ik me af wanneer, in theorie, mijn ei zou springen nadat ik dus de Pregnyl gespoten had. Dan weet ik wanneer ik kan gaan testen
Je kan beter van je cryo uit gaan. Als je op 10 dec een 5daagse cryo hebt teruggeplaatst gekregen kan je 9-10 dagen daarna testen. Dan zit je op 14 dpo. Als het een 3daagse cryo was 11-12 dagen erna. Succes!
Top! Dankjewel... Ik kreeg inderdaad een 5 daagse teruggeplaatst op 10 december. Dus dan zou ik vanaf woensdag kunnen testen. Ik wilde eigenlijk wachten tot de dag dat ik mijn menstruatie zou verwachten (14 dagen na eisprong) vandaar dat ik mij afvroeg wanneer dan de eisprong zou zijn
Ja en dit is nog nauwkeuriger dan wanneer je van je eisprong uit gaat (wat nooit helemaal met zekerheid vast te stellen is), omdat je precies weet hoe oud de cryo is. Dus dan test je exact op 14 dpo.