Puregon (IVF) vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Heb pas twee keer gespoten en voel nu m'n eierstokken al, niet heel erg en constant maar ik voel dat er wat gebeurd. Ik herken het van eerder spuiten. Aangezien je nu natuurlijk voor meerdere eitjes gaat kan ik me voorstellen dat je sneller iets voelt. Mijn vriend zegt niet druk maken, je eierstokken reageren gewoon. Heeft iemand daar ervaring mee? Soms denk ik moet ik niet bellen straks is de dosis te hoog. Vast maak ik me weer te druk maar hoor graag jullie mening.

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hoi Linda,

Ik heb deze maand voor het eerst gespoten (Puregon) voor IUI en ik voelde ook al na 2 dagen pijntjes. Net alsof die eitjes al aan het groeien waren ofzo. Als je je zorgen maakt moet je gewoon even bellen joh, maar waarschijnlijk zal het er bij horen en is het niet raar. Ik spoot 50 E en had 2 eitjes.
    Succes ermee.

gr Maaike

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    ik voelde ook gelijk al van alles
    probeer je niet al te druk te maken en hopelijk komen er een paar mooie follikels ;)

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thanx, ga het denk ik maar op me af laten komen, hoort er denk ik inderdaad bij. Wel fijn om te horen dat jullie het ook hebben!

Deel Deze Pagina