Hoi meiden, Heb pas twee keer gespoten en voel nu m'n eierstokken al, niet heel erg en constant maar ik voel dat er wat gebeurd. Ik herken het van eerder spuiten. Aangezien je nu natuurlijk voor meerdere eitjes gaat kan ik me voorstellen dat je sneller iets voelt. Mijn vriend zegt niet druk maken, je eierstokken reageren gewoon. Heeft iemand daar ervaring mee? Soms denk ik moet ik niet bellen straks is de dosis te hoog. Vast maak ik me weer te druk maar hoor graag jullie mening.
hoi Linda, Ik heb deze maand voor het eerst gespoten (Puregon) voor IUI en ik voelde ook al na 2 dagen pijntjes. Net alsof die eitjes al aan het groeien waren ofzo. Als je je zorgen maakt moet je gewoon even bellen joh, maar waarschijnlijk zal het er bij horen en is het niet raar. Ik spoot 50 E en had 2 eitjes. Succes ermee. gr Maaike
heel herkenbaar meid ik voelde ook gelijk al van alles probeer je niet al te druk te maken en hopelijk komen er een paar mooie follikels
Thanx, ga het denk ik maar op me af laten komen, hoort er denk ik inderdaad bij. Wel fijn om te horen dat jullie het ook hebben!