hey dames, Vele van jullie kennen mijn verhaal. Ik heb pcos, aan clomid en puregon gezeten en door azoospermie voor een donor gegaan. Onze laatste inseminatie was in mei. In sept heb ik een kuur provera gebruikt voor het opwekken van ontrekkingsbloeding aangezien we volgend jaar pas weer verder gaan en dit 1 keer in de 3 maanden moet gebeuren volgens mijn gyn. Sinds onze stop in mei 1 keer zelf ongesteld geworden ( blij dat ik was) maar dat was van 1 op andere dag gelijk rood bloedverlies. Nu heb ik sinds gisterochtend, roze verlies, iets wat ik niet herken uit mijn menstruatie-verleden Heb ook geen buikpijn, terwijl ik normaal dubbel lig van de krampen en echt aleve moet nemen om de dag fatsoenlijk door te komen. In eerste instantie dacht ik ach het zal wel losbarsten vandaag/morgen. Dus rustig afgewacht. Na het verschonen van meerdere tampons bleek dat er alleen bij de eerst ingebrachte wat oud bloed zat op de punt... goed we wachten af.. Vannochtend weer naar wc, geen bloed in de wc, niks op mijn inlegkruisje van de nacht en met afvegen weer roze... Heb weer een tampon ingebracht omdat ik niet weet of het nu los gaat barsten of niet... heb nogsteeds geen kramp, gister wat gemene steken links onderin mijn buik en in mijn bovenbenen en in mijn bil een licht spierpijn gevoel. ( herken ik ook niet van een normale menstruatie in hoeverre ik deze al heb) Laatste keer klussen was vorige week do/vr maar omdat mijn man geen zaadcellen heeft moet er toch echt wel een wonder gebeurd zijn mocht ik zwanger zijn???? Ik weet even niet wat ik moet denken, wat moet ik doen?
Wendy lieverd het zou geweldig zijn Ik heb het ook een paar keer gehad toen we 1 jaar gestopt waren met de pil ofzo. Gek is het heh dat je toch blijft hopen. Maar ik duim en hoop zeer zeker voor jou!