Ik blijf bij FBTO dit jaar. Collectief via Wij jonge ouders. Heb getwijfeld tussen blijven en overstappen naar Ik! Mijn vriend stapt over naar PNO ivm de goede tandartsverzekering zonder medische acceptatie. Voor hem was het kiezen tussen Avero Achmea collectief en PNO.
Interessant tnx! Ik heb meteen de aanvullende verzekering eruit gegooid . Lijstje vergoedingen gecheckt en ik heb alle jaren nog nooit gebruik gemaakt van iets uit de aanvullende, man sterilisatie alleen maar dat is ook maar 1x natuurlijk. Tandartsverzekering wel gehouden want mijn man heeft een slecht gebit en ik moet ook nog een paar dingetjes laten doen. Nu zijn we incl. tandarts 246 euro kwijt met z'n tweetjes. Dat is minder dan vorig jaar... Oh en eigen risico op 350 laten staan en we zijn verzekerd bij CZ...
Het loont echt om ieder jaar te wisselen. Let wel want je komt toch vaak onder dezelfde maatschappij te verzekeren. Ik ben dit jaar collextief gegaan bij mijn werkgever, ook partner en kind daarbij en het scheelt ons bij elkaar tussen de 60 en 70 euro, even afhankelijk wat de exactr werkgevers bijdrage wordt.
Wij blijven zitten bij PMA, net vergelijkend warenonderzoek gedaan maar voor ons loont het niet om over te stappen naar een andere zorgverzekeraar. Ik ga hooguit straks de aanvullende pakketten wijzigen.
Zit zelf bij IZZ, heb het hoogste pakket maar heb dit ook nodig. Heb 2x per week Fysio ivm rugklachten. Manlief zit bon ditzo. Heeft een basisverzekering met een tandarts aanvulling
Wij stappen over van de Friesland naar PNO restitutie verzekering. Met aanvullende verzekering. Mijn zoon krijgt namelijk een beugel komend jaar, en bij Friesland wordt het alleen volledig vergoed als we bij een gecontracteerde orthodontist in Leeuwarden de beugel afnemen. Dat is 90 km hier vandaan. Beetje lastig dus. Verder maken wij ook gebruik van alternatieve geneeswijzen, van alles rond zwangerschap/geboorte, brillen en lenzen voor diverse gezinsleden en nog een aantal dingen waar ik nu even niet op kom
Ik blijf toch weer zitten bij zilveren kruis. Wel getwijfeld om over te stappen maar ben zo tevreden over hun service en klant vriendelijkheid dat ik toch maar bij het vertrouwde blijf.