flesvoeding AH

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door marline1983, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

gebruikt er hier iemand flesvoeding van de AH?
    bij mijn dochtertje heb ik friso gebruikt maar aangezien het een stuk duurder is geworden
    en overal zit hetzelfde in heb ik nu de gewone van AH gehaald
    stuk goedkoper

en trouwens hoe doen ze dat in het ziekenhuis daar zullen ze vast niet elke merk flesvoeding hebben ofwel

2. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    offtopic: Spannend, je bent vandaag uitgerekend!

Bij ons in het ziekenhuis kon je kiezen uit Friso en Nutrilon, zowel normaal als hypo-allergeen.
    Misschien kun je zelf flesvoeding meenemen naar het ziekenhuis, maar anders denk ik echt niet dat het zo'n probleem is om na 1 of 2 flessen over te stappen op AH fv.

Bij mijn eerste ben ik ook overgestapt van Nutrilon naar Friso en dat ging zonder problemen.

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar!
    Zag het toevallig vandaag voort eerst bij AH. En het scheelt echt veel geld. Xavièr krijgt nu nog Nutrilon, maar wil misschien ook overstappen op AH.

Iemand?

@ marline, succes met de laatste loodjes!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik gebruik al bijna 2 maanden de standaard voeding van AH, gemengd met Nutrilon forte. en er komt nog geen rook uit Mika's oortjes ;)

van kruidvat hebben ze ook zuigelingen voeding, is zelfs nog iets goedkoper dan AH.

En je mag er vanuit gaan dat het goed is hoor, troep mogen ze echt niet verkopen in Nederland!

5. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier was het geen succes! Nova krijste de boel bij elkaar, maar zij heeft erg gevoelige darmen moet ik erbij zeggen. Ik vond het ook erg klonteren eerlijk gezegd. Wij zijn snel weer teruggegaan op Nutrilon.

Ik hoop dat het bij jullie beter lukt, het scheelt wel namelijk!

Deel Deze Pagina