Onze kleine meid drinkt al de hele week slecht. I.p.v. 5x 150cc drinkt ze nu 6x 80cc-100cc. Nu ben ik vandaag met dit verhaal naar het CB geweest en de kraamverpleegkundige vertelde mij dat Tara dan waarschijnlijk toe is aan 4 flessen. Ik moet nu gaan proberen om haar 4x 200cc aan te bieden. Hiervan moet ze gemiddeld 180cc van drinken. Zijn er moeders met ervaringen? Ben benieuwd.....
Esmee krijgt sinds gisteren 4 flessen van 210 water en 7 schepjes. De fles van 23 uur kreeg ze ineens niet meer! Het is goed gegaan, hopen dat het vannacht weer goed gaat. Ze werd gewoon om dezelfde tijd wakker 's morgens met een fles minder dus.
ik zit met hetzelfde probleem, wil wel overstappen naar 4 flessen, maar 210 met 7 scheppen krijg ik er niet in, en 4 van 180 is, denk ik, te weinig
Emme dronk op een gegeven moment slecht met 5 x 180 cc. Toen ik ben overgegaan op 4x 210 cc ging het een stuk beter. Ze laat nu nog wel eens wat staan, maar daar doe ik niet zo moeilijk over. Ze regelt het zelf prima. Bij mij ging het dus beter met 4 flessen van 210/7.
Het is bij mij absoluut geen succes om over te stappen naar 4 flessen. Tara drinkt super weinig! Op dit moment gemiddeld 100-130cc. Ik krijg er echt niet meer in. Morgen gaat ze naar een logopediste om te kijken of er misschien iets niet goed is met haar zuigtechniek. Hopelijk komen we een stapje verder!