Wij gaan voor een BRUSJE voor onze dochter!!! Vorige keer ben ik zwanger geworden door IUI en menopur + pregnyl Eerst had ik 4 x clomid genomen en omdat dat niet werkte, eerste een laparoschopie om endometriose op te sporen en de eileiders te zuiveren. De daaropvolgende ronde werd ik zwanger na 7 spuitjes menopur... Na 13 maanden borstvoeding zal mijn cyclus nu (hopelijk) op gang komen, eerst moet ik 12d duphaston nemen en dan zien we wel... IUI moest nog niet meteen, omdat de uitslag van mijn ventje goed was mogen we eerst enkele keren zonder proberen indien we dat willen! Maar dan dus weer aan die vervelende hormonen... Iemand zin om mee te komen aftellen voor een brusje?
Hoi Ineke, Ik ben ook bezig voor een brusje! Mijn zoontje is spontaan gekomen, maar we zijn nu inmiddels twee jaar bezig. Vorige week heb ik mijn tweede iui gehad. Ik heb verder geen hormonen, alleen pregnyl. Mocht bij mij deze en de volgende poging niet lukken dan krijg ik ook een laparoscopie. Vind het wel spannend. Hoe was dat? Ben je snel weer op de been daarna? Jij gaat nu dus eerst zelf aan de slag, das wel fijn, niet meteen weer aan de hormonen en ziekenhuizen. Hopen dat het raak is!
Oh wat een geweldig nieuws! Ik zit nog net niet te huilen, maar oh wat vind ik dat leuk! Misschien nog wel een tijdje samen zwangeren..... Leuk, leuk!!!! Wist je trouwens dat er een topic is voor mama's uit de mmm, die al bevallen zijn? Zit oa Zeehondje tussen van ons oude IUI topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/317256-mmmamas.html xxx