Er zijn zoooooooveel lekkere mannen op de wereld, maar smaken verschillen... Who is your hottie? De mijne zijn (hoé verassend ) Johnny Depp (zie ava) en Jared Leto (maar dan wél met lekker veel zwarte ogen en lekker rrrruig )
Ik weet dat het een ouwe lul is maar vind george cloony zo'n lekkerding en niet te vergeten vin diesel
Echt serieus op nummer 1 staat mijn eigen vent. En Josh duhamel van Las Vegas vind ik erg leuk. Mark Walhberg Johnny Depp David Beckham Brad Pitt
ben bejaard... ik weet het maar ik loop helemaal warm voor, iemand die er helaas niet meer is sorry.........JIM MORRISON ben zelfs bij z'n laatste rustplaats geweest
nou, ik ben nog geen slechte namen tegengekomen (behalve dat ik de man van bosi333 niet ken ) maar Orlando spant wat mij betreft de kroon...... nog een extra toevoeging: mcSteamy uit Grey's.....jumjumjumjum!
heb geen flauw idee hoe ik een plaatje kan zetten hier, maar anders zou ik de cover van "the best of the doors"hier plaatsen. dan weten jullie toch wat ik bedoel?
owwwwwwwwww ik ga lekker dromen vanacht. vriendlief zit te lachen die zegt al als jij daar een ontbijtje mee gaat eten.brang ik je wel weg en ik haal je ook weer op.
wat ik trouwens ook toch wel mooie mannen vind. dustin clare aaron jeffery johnny pasvolski maar dat ik denk ik persoonlijk.
Mijn all time favourite is Colin Farrell,maar ik heb een nieuwe ontdekt! Het mannetje die in Moonlight de hoofdrol speelt,JAMMIE! Serie komt na Ghostwhisperer op net 5 zondagavond. Dus:KIJKEN!