heyhey, hoop dat iemand me raad kan geven. ben eigenlijk zonder erover na te denken nutrilon gaan geven toen Max flesvoeding kreeg...dat had ik als proefpakketje in huis en ben dat dus maar gaan geven maar nu hoorde ik van een vriendin van me dat kruidvat voeding net zo goed was maar stukke goedkoper....kan ik overstappen en zo ja hoe het beste? groetjes floor
Hangt van je kind af. Je kunt meestalngewoon een fles van het nieuwe merk geven, meeste kinderen accepteren dat donderjaag. Mocht hij wat tegensputteren dan kun je mengen: eerst 1 schep nieuwe voeding per fles, en dat bouw je dan op. Sommige kinderen kunnen bij overstap even last krijgen van kramp, maar dat komt niet vaak voor ennis meestal met een paar dagen over.
Ik heb het de eerste dagen 50/50 gemengd en ben nu de nutrilon aan het afbouwen... totdat het dus helemaal op is (weggooien is ook zonde). Onze kleine heeft wel wat krampjes, maar dat is na het poepen ook stukken minder. Ik ben sinds een kleine week over aan het gaan naar Kruidvat voeding.
Ik ben overgestapt van Friso naar kruidvat! En bevalt eigenlijk best goed. Ben begonnen met 2 schepjes van de 5 te mengen, dag erna 3 enz.enz. Hij heeft gelukkig geen last en vind het volgens mij net zo lekker ook. Hij krijgt nog wel 1schepje friso comfort, maar dat is meer omdat ik daar nog 2 pakken van heb staan. Dus hij krijgt nu 5 kruidvat forte en 1 friso comfort.