Hoi, Bij Jorrit heb ik eerst borstvoeding gegeven maar al vrij snel ging ik over op kunstvoeding. We gebruikten toen de avent flessen en dat ging goed. Toch vraag ik me af of deze flessen nu echt zoveel beter zijn als bv een kruidvat fles. Ik ga nu nl gelijk kunstvoeding geven en zal dus al gelijk flesjes moeten aanschaffen. Kortom wel merk gebruiken jullie en waarvoor? Groetjes MB2005.
ik zweer bij dr brown. bijna geen spugen meer, trekt niet vacuum. scheelde hier een hele hoop ellende. geweldige fles groetjes, Miranda
Allerlei flessen van allerlei eigen merken. Maar wel steeds dezelfde vorm speen. En dat gaat goed. Bij allebei de kids trouwens.
Er is niks mis met de flessen van Kruidvat, hoor. Die zijn niks slechter dan Avent, Difrax, enz. Wij hebben meerdere merken geprobeerd, in het begin vooral de kleine flesjes van Kruidvat. Het gaat er meer om uit welke fles je kindje het beste kan drinken. Avent heeft brede spenen, die van Kruidvat zijn smal en wat slapper, Difrax heeft vrij stugge spenen. Ik zou het gewoon uitproberen, als je kindje er is. Dan zie je vanzelf welk merk fles het beste bevalt.