Tjonge... wat een kind hebben wij! Wij hebben zo vreselijk gelachen! Maandag: Sperzieboontjes... voor het allereerst groente! Nou meneer vond het maar niets. Trok een mega vies gezicht, kokhalzen en liet de boel weer uit zijn mondje lopen. Dinsdag: Meneer doet automatisch zijn mondje open. Trekt vervolgens een vies gezicht om vervolgens te glimlachen en de boel weer uit zijn mondje te laten lopen. Vandaag: Meneer zit zenuwachtig in zijn wipstoel te wippen als hij me ziet roeren met het lepeltje. Doet vervolgens zijn mondje open en eet het gewoon op!! Máár het ging hem natuurlijk niet snel genoeg (waar kennen we dat van ) en hij heeft zijn hele prakje op! (In totaal 3 volle lepeltjes opgewarmd) Daarna met papa knuffelen... nouja... hij was zo gruwelijk druk en hyper!! Jullie hadden hem eens moeten zien! Wel gefilmd natuurlijk Morgen 3 dagen worteltjes!! Het zal me benieuwen! Zo grappig hoe snel ze iets snappen. Maarja... ons ventje is ook een enorme hongerlap want had vlak daarvoor een volle fles op
Leuk hè die reacties!! Ons zoontje krijgt sinds anderhalve week groente en heeft nu worteltjes, sperzieboontjes en bruine bonen op. Alles smaakte m prima, maar elke keer weer bij de eerste hap trekt hij een gezicht, bleeeeehhhh wat is dit?!? Na twee happen heeft hij de smaak te pakken en blijft dat mondje maar open gaan, meer, meer, meer, haha!! Gisteren wilde ik m bij het groente eten wat drinken aanbieden, dus gaf m eerst een flesje water met een klein beetje diksap, ging hij op de speen kauwen, hij snapte even niet meer hoe hij moest drinken, want we gingen toch eten?!? Hahaha!!
Geweldig. Lijkt me zo leuk! Zal ook zeker gefilmd/gefotografeerd worden hier. Ik kan niet wachten maar moet wachten helaas ivm mijn allergieen. Mij is aangeraden om een week lang dezelfde groente te geven om te laten wennen trouwens. Heb al een stapel ijsblokjesbakjes staan om de prakjes in te vriezen. Wel zo handig wanneer je een week hetzelfde geeft. Invriezen en daarna in diepvrieszakjes over zetten om luchtdicht te bewaren. Moet voldoende zijn toch?
Het is ook echt leuk! Ik zag best wel een beetje op tegen al die rompslomp van het warme eten. Maar Lars eet alsof hij nooit iets krijgt Het is dus erg leuk om mee te maken.