Hallo, Ik heb een dochter van 10 weken, en slaapt hartstikke goed, laatste fles doen wij ongeveer 23.00 en dan wordt zij wakker om een uur of 8, maar nu moet ik deze week weer gaan werken en dus al 06.00 eruit. Ik zit eraan te denken om haar de laatste fles 09.00 te gaan geven.. maar dan ben ik ook weer bang dat ze snachts komt voor de fles. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En als je ook ervaring heb met overstappen naar een andere voeding hoor ik het ook graag
Tsjaa dat kan je toch nooit van te voren weten.. Dat is altijd een kwestie van proberen Dus succes zou ik zeggen t komt vast goed Wbt overstappen van voeding geen ervaring mee
Ik zou trouwens al wel beginnen met langzaam in dat schema komen... Gewoon elke keer de fles 20 minuutjes eerder gven ofzo tot je op de gewenste tijd zit
Keertje proberen in het weekend. Als ze dan 's nachts toch komt, maakt het niet uit en weet je dat ook gelijk. En anders gewoon om 6.00 wekken en een kleiner flesje aanbieden? Of op het KDV/bij de oppas het eerste flesje laten geven ipv thuis? Is altijd even zoeken als je een ander ritme gaat krijgen. Ik werk onregelmatig dus dat is helemaal ingewikkeld met slapen en drinken. Soms moet ik hem midden in zijn slaapje ophalen bij de opvang, best sneu. Overstappen naar andere voeding heb ik geen ervaring mee.
Ik zou haar gewoon om 6 uur een fles geven en dan de rest van de dag kijken wanneer ze weer om een fles vraagt.