Poepen...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mama van 2 meiden, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Nog een vraagje...
    Ik lees vooral veel dat FV kindjes weinig of moeilijk poepen.
    Mijn dochter poept bij/ na haast elke voeding; minstens 4x per dag...Veel dus vergeleken bij andere FV kinderen.
    Is dit herkenbaar?

2. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik hier met de oudste ook gehad! Zag er geen probleem in hoor zolang de ontlasting normaal is

3. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    in het begin poepte die van mij ook na iedere flesvoeding, nu meestal 1 of 2 keer per dag,wel vrij dun, maar daar is niks mis mee volgens mij, ze drinkt en groeit goed en lijkt er ook geen last van te hebben

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    In het begin poepen ze vaak na elke voeding met de tijd wordt dat steeds minder. Nu poept ie meestal 1x per dag. Het kan soms zelfs 3 dagen duren voordat een kindje een keer poept en dat is helemaal niet erg als ze er geen last van hebben (niet kunnen of pijn bij poepen is wat anders) Als ze maar genoeg plasluiers hebben op een dag.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach mijn zoontje poepte met flesvoeding meerdere keren per dag. Mijn dochtertje poept één keer en dat kost haar wel wat moeite.
    Zo valt er dus niet zoveel te zeggen over "HET" kv kind...

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    Kirsten poepte eigenlijk in het begin om de 2 dagen, toen weer elke dag en toen weer om de dag en nu poept ze elke dag 1 a 2 x. En dan is het ook nog verschillend of het dun is of een dikkere brij...

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gelukkig doen de meeste kinderen die kunstvoeding krijgen dat hoor!
    Met kunstvoeding is de kans op obstipatie wel iets groter.
    En na een paar weken kan het bij borstvoeding zo zijn dat je kind eens in de week poept.
    Maar gelukkig doen de meeste kinderen gewoon wat er van ze verwacht wordt: de eerste weken bij elke voeding poepen en daarna eens per dag.

Deel Deze Pagina