hallo meiden heb ik zaterdag een kruidvat test gedaan en die was positief,wel een licht streepje. dag erna een predictor en die was negatief,en nu ben ik ongi dus ik geloof niet in de testen van het kruidvat.... liefs danielle
ha Danielle, SHIT!!!!!!!!!!!!! Echt heeeeeeeeeeel rot zeg! Lijkt me echt heel erg waardeloos, eerst helemaal in de roze/blauwe wolken en dan zo'n domper.... Mocht bij mij de dag aankomen dat ik voor het eerst kan gaan testen dan neem ik zeker die kruidvattest niet... thanks voor de waarschuwing (ergens anders had ik dat ook al gelezen) Maar goed, veel sterkte en veeeeel succes in de volgende ronde!!
ja ik was echt blij,ik dacht dat kan niet nu al zat in de 1e ronde,maar het mocht niet zo zijn,dus op naar de volgende ronde!!!!!!!!! we blijven positief liefs danielle
wij zitten ook in 1ste ronde..... maar ik heb nog even tegaan..... mijn NOD is pas over 1,5 week..... het zal wel niet gelijk de eerste keer raak zijn, maar dromen is mooi tja en in mijn vriendengroep heb ik al zovaak gehoord dat het in 1 keer raak was.... maar helaas ook stellen die 2 en 3 jaar bezig zijn geweest... dusseh we houden gewoon de moed erin....... en hopenlijk ooit.... Heel veel sterkte...
hey meis, wat enorm #@#@**@#@ zeg.... gaan we samen naar september ok.... wat een baaldag he.... Liefs, je naamgenoot
hoi ik heb van mijn huisarts gehoord dat een kruidvat test niet goed is!hij test vaak posi terwijl je niet zwanger bent!
ik heb het ook al een keer gehad met de kruitvat testen dat hij wel posi was en daarna toch nog ongi. liefs san.
Rot voor je!! Wel goed dat je het nog even extra op de site erbij zet, al heb ik al vaak negatieve verhalen gehoord over de Kruidvat-test Zelf zou ik hem sowiezo niet gebruiken om te testen, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2!! Vraag me alleen af of ze niet uit de handel genomen kunnen worden, want dit is toch niet normaal.. Mirre
volgens mij heb ik ook een keer een topic geopend over die testen. mijn buurvrouw had hetzelfde met die testen ook elke keer vaag en ze had getest toen ze zeg maar halverwege haar cyclus was en die was ook licht positief (ze wou even kijken of die dan ook een licht streepje gaf) maar ze was niet zwanger. ze heeft nu getest met predictor en dat was toen ze 6 dagen overtijd was en toen was die vaag en een week later weer met predictor en die was echt fel rood/rose. dus ik ga gewoon voor de predictor of cb. liefs san.
Ik wacht zowiezo nog tot zondag want anders ben ik weer teleurgesteld. Had dinsdag ook al getest en toen nog niks (ja ik weet het veel te vroeg maar je weet maar nooit hihihi)
Kim, Niet te druk maken....mijn vriendin had 4 dagen te vroeg positief getest met een kruidvat test.... Het ligt bij iedereen anders... Nog een paar dagen wachten en TESTEN!!!
Hoi Rosi, Ik hoop het maar. Ik zit al te denken of ik voor de zekerheid niet nog even een andere test ga halen. Liefs Kim
misschien kun je hem nog ruilen. maar je kan het altijd proberen, want toen ik teste was hij vaag(en niet zwanger) maar misschien is hij dan wel heel goed te zien en dat je dan wel zwanger bent. ik wens je veel succes. en zal voor je duimen. liefs sandra.